Hahaha! Gelukkig!
Nou dat is het ook idd, echt een pokke lawaai! Ik hoor m ook echt van een afstand aankomen. En ik weet dat ie echt gewoon op de stoep voor mn huis rijdt dus het is ook vlak onder mn raam. en dan heeft ie de huizen gehad en dan rijdt ie weer terug om de straat uit te rijden. Grrrrr
Vandaag een cursus waarbij je verplicht dichte schoenen en een lange broek aan moetâŠ
Mijn oude bedrijfsleider zoekt personeel bij zijn nieuwe filiaal. Het is drie kwartier fietsen ipv een kwartier zoals nu, maar ik zit het toch echt te overwegen omdat ik de sfeer op mijn huidige filiaal echt haat. Maarja ik werk er nog een half jaar max een jaar dus of het de moeite is
Ohh ik ben weer zo panisch van al die spinnen. Er zaten net twee!!! spinnen op onze slaapkamer (die mijn vriend gelukkig heeft gepakt). Maar nu zit ik weer iedere kamer waar ik binnen loop steeds te controleren. Wat een ellende weer. Ik zou hier echt zo graag vanaf willen maar ik ben Ă©cht bang van die beesten.
Succes!!
Ik heb gister rauwe ui gegeten en ik ruik/proef het nog steeds.
En dinsdag is het hier zooo druk, had moeite met een plekje vinden. Nu zit ik weer in mn eentje in een kamer (hopelijk komt er niemand bij), alleen heb verder geen afspraken vandaag dus ben ik een kluizenaar.
Hopelijk hebben ze airco! Ik zit ook in mijn lange broek en hier op kantoor valt het nu nog wel mee. Komt vast goed
Bleh poes is nogsteeds kwijt, mijn moeder is gister op vakantie gegaan dus die kan ook niks doen. Mijn broertje is nu in haar huis en ik heb nu maar besloten dat deze week maar gewoon 2 keer in de trein spring (het is een uur verderop en was daar eigenlijk te druk voor) om te gaan helpen zoeken. Er zijn 40 schuren ofzo achter en we willen bij elk huis gaan aanbellen om te vragen of we in de schuur mogen kijken. Ik kan echt niet met mezelf leven als ik hier niet dingen voor af zeg. Voel dat het moet, slaap slecht en geen zin in eten.
Ik draag vandaag een bikershort met een opgeknoopt wijd shirt en ik word me toch een partij aangekeken op straat tussen alle zuidasgeklede mensen.
rip
26 graden vandaag?! Wist niet dat het zo warm zou worden.
Ik ben vandaag lekker vrij maar heb alsnog mn wekker gezet net. Ga in mn eentje shoppen in de stad, zometeen al weg zodat het nog lekker rustig is in de winkels. En dan kan ik ook weer naar huis wanneer het het warmst is.
Ik ben nu pas op mân werk, omdat ik een kledingcrisis had. Ik heb geen idee wat ik op hete dagen aan moet doen. En mijn voeten zitten onder de blaren, dus ik ben ook nog eens gebonden aan 1 paar schoenen
Hoofdpijn, misselijk, moe. Love faalangst!
Kom er nu opeens achter dat ik al minstens 2 weken helemaal niks van make-up op heb gehad, wow. Dan skip ik het vandaag ook maar, zweet er anders toch allemaal af vanmiddag
Voor iedereen die vandaag examens heeft you can do it!
Ik heb ook faalangst, dus ik weet dat dit makkelijk praten is. Maar je bent al superver gekomen dus dit komt ook wel goed. En zo niet, dan kun je het altijd weer opnieuw proberen. Blijf rustig ademen en hou ons op de hoogte als je wil <3
Zo naar de huisarts voor iets borstgerelateerds en vind het me toch een partij spannend. Mijn moeder heeft ook borstkanker gehad maar daarvan werd gezegd dat het niet erfelijk was dus dat scheel wel en sowieso is de kans echt zo mega klein maar meh
Mijn schoonvader is ook 70 hoor haha. Mijn oma was 19 toen ze mijn moeder kreeg en mijn moeder 25(?) toen ze mij kreeg dus allebei vrij jong. En aan de andere kant van de familie is mijn vader een nakomer en het 6e kind dus die opa is inmiddels al 91. Mijn schoonouders kregen juist begin 40 jaar âpasâ kinderen dus die zijn alweer wat ouder.
Ik heb dus van alles wat haha.
Ik wil niks doen vandaag