Wat je even kwijt wil #23

Ik heb net voor het eerst in mijn leven Brabantse worstenbroodjes gegeten. Dacht altijd dat die dingen superdroog zouden zijn, maar ik vond ze eigenlijk heel lekker!

4 likes

NMSMVPMJOH

1 like

Echt leuk deze ook!:

30 likes

Ja dit vond ik echt een prachtig shot in de reclame! Wel gewoon een hotte dame natuurlijk maar goed en leuk dat ze dit in een lingerie reclame gebruiken :slight_smile: Ik kom zo langs de Zeeman trouwens en ga eens kijken = influenced

9 likes

Ze hebben sws sexy bodys bij de zeeman. Vaak in verschillende kleuren ook!

Homme de la mer fan hiero

7 likes

Ik koop best vaak dingen bij de Zeeman maar bij het ondergoed heb ik het idee dat ik nooit leuke dingen zie! Ga eens extra goed kijken

1 like

Die bodys hangen bij ona bij de hemdjes

1 like

(Wat vervelend dat je zo lang onnodig hebt lopen tobben! Gelukkig kun je er nu eenvoudig aan komen. En wat interessant dat je er zelf onderzoek naar gedaan hebt :+1: Ik vermoed dat het voor een heleboel mensen nuttig kan zijn en dat men ervoor in de rij zal staan zodra deze mogelijkheid bekender en meer toegankelijk wordt. Of is het duur? Ik zou het desnoods nog van m’n spaargeld halen als het zo effectief is, maar ik kan me voorstellen dat dit niet voor iedereen mogelijk is).

1 like

Altijd als er een pakketje wordt bezorgd zijn ze of net te vroeg, of komen ze in de allerlaatste minuut pas langs. Nu voel ik me al de hele dag opgesloten in mijn eigen huis. Wil niet dat het bij de buren wordt bezorgd omdat ik het haat om daar aan te bellen en vervolgens meer dan een half uur aan de praat te worden gehouden. Ik ontloop haar echt en heb haar al vanaf maart niet gezien. En heel de wereld denkt dat ik zo’n goede en leuke buurvrouw ben :sunglasses:

1 like

Heb even een snelle vraag voor de Portugal kenners. Welke kersenlikeur moet ik meenemen? De Ginja van espinheira of die van mariquinhas? De ene is echt uit Lissabon maar dje ander zie ik veel meer. Welke is nu t beste?

Ik ga voor mijn onderzoek twee weken naar Parijs en wil eigenlijk mijn vrije tijd daar gebruiken om misschien wat goede zomerkleding te vinden. Wat zijn fijne Franse kledingwinkels die we hier niet hebben?

Heb mijn enige verplichte vak van dit semester gehaald :dancingbanana:. Had het niet verwacht omdat dat tentamen echt moeilijk was. Was dus bang wéér studievertraging op te lopen, maar gelukkig is dat niet het geval!

26 likes

Ik ben in afwachting van of ik mijn scriptie gehaald heb (of nouja, je krijgt eerst te horen of je mag verdedigen maar in 90% van de gevallen haal je m dan ook gewoon) en ik kan de spanning echt niet aannnnn. Kan ook niet 100% genieten van mijn vakantie op dit moment :grimacing: maar ik ben sinds vandaag wel zeker van een super leuke vakantiebaan die ook nog eens aansluit op mijn CV, dus ben super blij!

7 likes

Ik eet zoooo slecht de laatste tijd… Vooral nu ik 2 weken alleen thuis ben.

Kan iemand mij vertellen wat er op Rock Werchter naast de optredens nog meer te doen/zien is? Kan er weinig over vinden.

Huhhh? Hoezo dat dan? Jij leek me juist zo betrokken etc!

En supernaar voor je natuurlijk.

1 like

Op Rock Werchter bedoel je? Heel veel verschillende eettentjes in ieder geval. Je hebt zelf een soort mini restaurantje. Verder hebben ze vaak van die kunstwerken gemaakt van zeecontainers. Ook hebben ze een soort mini hippie marktje, maar wel echt mini. Er is ook een gedeelte met hangmatten. Verder niet echt doe activiteiten ofzo. Dit was wel vorig jaar, ieder jaar is er meestal weer iets nieuws.

1 like

Ik ga nu dus nooit meer naar die pleuris winkel!! Ik kom helaas niet uit de buurt maar hoop dat je snel iets vind. ( George zoekt vgm wel mensen in boutique denbosch maar dat weet ik even niet zeker)

2 likes

Jij werk bij de action toch? Zoek je zo iets soortgelijks? Weet namelijk wel dat ze bij de Plus Udenhout dringend opzoek zijn naar medewerkers

2 likes

Voel me ff kut om mezelf maar hopelijk is dat morgen beter want dan ga ik naar GRASPOP :metal:

7 likes