Vanaf nu boycot ik die winkel. Volgens mij was je juist super betrokken. Hopelijk vind je snel iets anders leuks!
Jeeezus wat kut zeg! Succes verder. Hoop dat je snel nieuw werk heb <3
Wtf? Je bent altijd super behulpzaam en betrokken in het action topic. Waar slaat dit op? Ze verliezen een goede werknemer, 100%.
Uhmmmm
Pffff nouja zeg… heel kut. Ik hoop dat je heel snel iets anders vindt wat je leuk vindt!
@Chesirecat eigk zouden wij een brief moeten schrijven dat we altijd goed worden geholpen door jou. En dat het ons niks uitmaakt of iemand nou “sloom” is of niet maar dat je behulpzaam bent. Dat is tegenwoordig zeldzaam in winkels tegenwoordig
Oke was gister en vanochtend bij m’n ouders maar ben dus vergeten de ventialtor mee te nemen. Is zo’n grote ventilator die best goed werkt. Ik heb het zo warm, probeerde een middagdutje te doen maar smelt weg. Zal ik WEER op en neer rijden om deze even te halen? (Dik tien minuten enkele reis)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Het wordt alleen maar warmer straks. Die twintig minuten totaal zijn het zo waard als je de komende week dan wél kan slapen.
Ik vind 10 minuten echt niet lang/ver. Helemaal niet als het gaat om een ventilator ophalen zodat je daarna niet meer wegsmelt.
10 minuten maar? Ik had hem allang opgehaald
Hier in noord Brabant is het maar 23 graden…
Hahaha oké oké, ik vind het ook niet ver maar ben zondagavond op en neer gereden, gisteravond op en neer gereden, vanochtend op en neer gereden, dus het begon/begint wel een beetje irritant te worden
Maar ik ga hem halen.
Wind, come 2 mama.
Ah shit joh wat rot Ik zag dat ze bij Monkey Coffee op station nog personeel zochten! En misschien AH xl? Ik heb daar altijd wel fijn gewerkt en zeker in zomerperiode komen de altijd handen tekort.
@Chesirecat ongelofelijk! Ik hoop dat je snel wat nieuws vindt waar jouw kennis en service wel op waarde worden geschat!
Jullie moeten allemaal naar het Noorden komen. Ik ben de hele dag al in Friesland, maar het is hier helemaal niet vet warm. 24 graden, best prima.
Waar ik hier eigenlijk voor kwam: ik had vanochtend nogal haast. Ik zat lekker in mn pyjama koffie te drinken (zoals elke ochtend) en toen had ik pas door dat ik me verslapen had! Echt raar, ik kijk dus totaal niet naar de tijd omdat ik inmiddels zo’n vaste ochtendroutine heb. Vanochtend niet dus. Maar goed, ik moest dus ineens snel om nog op tijd te komen dus had besloten geen foundation op te doen en de rest (mascara, oogpotlood, wenkbrauwgel) wel. Ik moet dit vaker gaan doen want ik zie echt nauwelijks verschil in de spiegel haha. Dat is echt zoiets dat doe je al jaaaaren zonder eens iets anders te proberen.
Uhm tindergebruikers, doet tinder het bij jullie? Had mijn account verwijderd maar wilde een nieuw account maken maar hij doet het niet. Niks laadt.
Dit maakt me wel een beetje kwaad… jezus wat stom.
Ik kreeg wel een soort van op mijn kop maar ik weet dat ze het beste voor mij willen dus kon het ook wel aanhoren/aannemen
Er komen hier zo klussers over de vloer en ik vind dat altijd zo ongemakkelijk. Echt geen zin in en ze zijn nog te laat ook