Sexy
Ohh, dit ken ik wel ja!
Mijn moeder heeft immunotherapie voor kanker gehad en daardoor is haar psoriasis nu helemaal weg! Zou dat ook kunnen met zo’n desensibilisatie kunnen? Of heb je daar echt “sterker spul” voor nodig?
Ah, da’s jammer. Het gaf me een beetje hoop, maar dat sterkere spul gaat me ff te ver, haha.
Ik ben na 3 weken (geen vakantie maar heel druk geweest) weer op mijn werk en nu ben ik al van 122 naar 18 ongelezen mails gegaan. Dat is wel genoeg voor vandaag toch?
Ja hoor! Dat kan gewoon, dat vind ik ook zo fijn aan steam, dat je gewoon je spellen kan testen. Ga ik waarschijnlijk ook zo doen in november!
Hoe bedoel je op een klomp?
Ik hoop zo dat dit een gebouw is in de vorm van een klomp met een spange rooftop
Ja, ik wil heel graag een tatta kringverjaardag, in of op een klomp zou fantastisch zijn.
Ik wil dit.
Ahhhh shit!
Niet uitgenodigd worden is zo kut! Heb je tijd om iets leuks met haar te doen als afleiding? Hier schijnt de zon inmiddels, weet niet hoe het bij jou is, maar misschien kan je iets lekkers met haar halen? En misschien even facetimen met je ouders?
Ah wat sneu… die dingen zijn zó erg als je klein bent. Hoop dat ze snel haar draai vindt!
Gefeliciteerd!
Maar even hoor… op een klomp? Hoe dan?
Ja ik ga dit zaterdag doen
ugh sorry eventjes klagen, maar ik moet echt op gewicht komen en het lukt mij gewoon niet
straks heb ik een afspraak met iemand (professional) en weet nu al dat ik ‘op mijn kop krijg’
waaaaarom is het allemaal zo lastiggggg
Ik heb echt de concentratie van een zoutzak vandaag. “Gelukkig” mag ik over een uur naar de huisarts. Kan ik daar ff afkoelen. Als ze tenminste airco hebben zoals @Krabsalade ook heeft in de praktijk.
Ik vind het ook leuk dat ze voor het sexy setje een oma hebben gekozen. Echt een leuke reclame!
Ik kan (heel waarschijnlijk) toch wel een hoornvliestransplantatie! Ben echt zo blij na 4 jaar eindelijk goed nieuws
Omdat je hoofd een mindfuck met je speelt. Ik weet (denk ik) wel een beetje hoe je je voelt, succes zo! Ze gaat je vast niet ‘op je kop geven’, diegene is er om je te helpen!
Ik vind okselhaar bij vrouwen dus best sexy beetje stoer ofzo!