Wat je even kwijt wil #23

Dank je wel voor de tip! Wist helemaal niet dat dit mogelijk was. Die naam Kenacort ken ik van injecties tegen artritis, maar ik heb er zelf geen ervaring mee. Klopt het dat Kenacort invloed uitoefent op de menstruatiecyclus? Zo ja, dan ben ik wat huiverig omdat ik daar al problemen mee heb.

1 like

Moet echt hard leren voor mijn tentamen maar ik heb er echt de kracht niet meer voor. Zit al een paar dagen uit te stellen en m’n tentamen is morgenochtend al.

Dat is toch juist een van de beste? :open_mouth: 10 jaar geleden wel althans!

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Ik lees dit nu pas. Zou dit ook werken als ik die nieuwe game koop in november en mijn pc trekt het toch niet? Ik twijfel namelijk of mijn laptop hem goed gaat draaien namelijk.

Ik geloof dat ​​immunotherapie soms ook een optie is bij allergieën die niet genoeg verbetert met enkel medicatie.
Een vriend van mij heeft dit gedaan en is daar wel mee geholpen!

1 like

Ik zou tot 2 werken zei ik tegen mijn vriend. Ben al klaar en zit bij de macdonalds🤭

Oh, en hij was met kind ergens heen geweest. Ik stond te wachten voor het verkeerslicht en hij reed voorbij :sweat_smile:

18 likes

Even lezen, dankjewel!

1 like

Dit is echt zo goed om te weten want ik zat al te denken hoe ik dit ging doen. Echt super dit. :heart: Nu weet ik zeker dat ik dat spel ga kopen eind dit jaar en heel hard hopen dat mijn laptop het aan kan.

1 like

Ja, ik vermoedde al zoiets, balen… Maar als het voor jou zo goed werkt is het voor mij zeker iets om te overwegen. Bedankt voor de info in elk geval!

Ik vier zaterdag mijn verjaardag op een klomp en laat daarom deze cakejes maken met een kunstwerk van @syntagma

26 likes

Heeft het ook nog nut om dit nu nog te doen of moet je het vroegtijdig doen? En hoelang werkt het ongeveer? Mijn vorige huisarts wilde namelijk ook niks doen behalve pilletjes voorschrijven maar ik heb sinds kort een nieuwe.

Ik ga NU een printer kopen als impulsaankoop. Is dit living on the edge als dertiger? Deprimerend.

19 likes

Disclaimer: als ik eerder had geweten dat het echt op de cakejes kwam, had ik nog meer mijn best gedaan :sweat_smile:

6 MAANDEN

1 like

En je krijgt een tikkie voor mijn graphic design kunsten.

3 likes

Nee joh!! Ik ben 21 en zou dat ook zo doen. Laatste tijd koop ik echter liever kleding haha

1 like

Dit gekke weer, is dat nou zo erg door de klimaatverandering? Het is zó wisselvallig. Kan mij dat niet herinneren van andere jaren.

Oké dankje voor je antwoord! Ik ga het even overwegen en denk ik bespreken met m’n HA. Mijn piekperiode is mei, juni en soms juli, maar ik slaap al weken amper door de hooikoorts en voel me overdag (mede door het slaaptekort) lamlendig.

Immunotherapie is toch enorm zwaar? Met chemo’s enzo? Of zijn er ook mildere varianten?
Ik ken het namelijk alleen als behandeling bij kanker en dat is behoorlijk pittig!