Wat je even kwijt wil #23

Probeerde daarna nog braaf m’n overnight oats op te eten als ~~ gezonde start van de dag ~~ maar daar kreeg ik vervolgens maar twee happen van op, wat een verrassing :")

edit: ik vind het echt stom dat je op de helft van de sites en in de helft van de apps tegenwoordig niet meer tekst tussen * of ~ kan zetten zonder dat het schuin/vetgedrukt wordt want dat was echt m’n favo ding om te doen

5 likes

Ik denk dat mijn kind een hond is, ze eet slippers en stoelpoten :face_with_monocle:. Ga haar zo proberen uit te laten aan de riem.

27 likes

Zojuist de koffie met bruiswater geproefd… niet mijn ding. Die met melk is wel heel lekker.

1 like

Ik ben geslaagd voor mijn scriptie/thesis/bachelorproef :tada: :tada:

106 likes

Ik ben vandaag tot de ontdekking gekomen dat ik “harder” niet normaal kan uitspreken.

Gefeliciteerd! :partying_face:

1 like

Gisteren kon ik mijn ov-chipkaart niet vinden. Veel stress, want ik had haast. Uiteindelijk heb ik de ov-chipkaart van mijn vriend meegenomen.
Vandaag wist ik opeens weer waar ik hem gelaten had en vond ik hem hier:

Toen ik mijn schoenen uit deed, heb ik daar mijn ov ingedaan.
Waarom dacht ik dat dit een goede plek was?

28 likes

Ik weet niet of het overdreven is. Mijn kamer zit vast aan het dakterras en ik laat ze gewoon roken en blowen en heb er geen last van, maar dat is voor iedereen anders. Ik zou het gewoon aangeven idd!

Hier is het ook echt dramatisch. M’n gezicht voelt ook helemaal zwaar en pijnlijk aan, en ik zou het liefst de hele dag in bed liggen. Heb al meerdere pilletjes en sprays geprobeerd en niets helpt inderdaad :sob:

We hebben trouwens ook masterclasses waar je zelf lekkere ijskoffies kunt maken haha

1 like

@Norma Bij mij helpt Otrivin Duo neusspray als enige, ik zit er al een week of 3 aan :cry:

2 likes

Als het dagelijks is vind ik echt wel dat je hier wat van mag zeggen hoor!

Dankje voor de tip, ik ga m’n moeder gelijk appen of ze het voor me mee zou willen nemen hahaha

1 like

Ja is heftig spul, mag je volgens mij ook maar om de zoveel uur gebruiken :sweat_smile:

1 like

Ik heb altijd de Steve Jobs yes this is dog gehad!

1 like

Ik ben normaal niet zo van het heftige spul met xylometazoline (die met alleen xylo werkte bij mij niet goed) maar ik ben nu echt wanhopig dus dan moet het maar :sweat_smile: De klachten houden me echt van m’n werk namelijk.

1 like

Ik ben ZO moe. En zou t liefst nu slapen, want kind slaapt ook. Maar er komt een vriendin lunchen :see_no_evil:

Hier veel regen! Dat helpt voor hooikoorts toch? Of ja: het haalt de pollen uit de lucht dacht ik

1 like

Rennen voor de trein = zweet uit iedere porie

2 likes

Op de ergste dagen voel ik me ook echt ziek( grieperig) verschillende sprays gehad van de huisarts, deze nieuwe moet ik eerst 30 dagen proberen. Pilletjes veranderen help niet zei ze tegen mij. Hogere dosis ook niet. Maar goed kom ook nooit verder dan de verpleegkundige bij de arts.

@Catalina als deze spray niet helpt, ga ik deze proberen.

@anon3570169 volgens mij ook idd. Verlicht soms wel iets.

2 likes