Wat je even kwijt wil #23

Omg, lion! Al zo lang niet gehad, maar dat was altijd zo lekker. Geniet ervan!

Ja deze is wit aan de buitenkant en dan oreo achtig vanbinnen! Zo lekker!

1 like

Vandaag weer 30 graden, morgen koelt het wel af gelukkig. De regionale weervoorspeller denkt dat het volgende week 37 graden wordt… Wordt zeker interessant - hoog zwanger of met een pas geboren baby. Leuk hoor, wonen in zuid Duitsland.

2 likes

Ja, ik dacht aan @Maestoso , help us out!!

1 like

Maar da’s geen lion meer hoor. Ik wil zo’n brok chocolade met plakkerige binnenkant en veel noten. Da’s de échte lion!

2 likes

Nou net als een ninja nog alle tuinkussens naar binnen gehaald, echt geen seconde te vroeg ook.

1 like

Gisteren zag het er nog wat beter uit :sweat:

Ik weet nog dat Plaaggeest een variatie op Christina had (zij werd later iets met een J geloof ik weet ff niet meer wat) en daarna is ze weggegaan, maar dat is echt vorig jaar nog geweest @Krabsalade @Banananana

5 likes

Ohjaaa, dat kan ook nog

Ja of beautyschooldropout? Iets met beauty dacht ik. Misschien is dit zo’n mandela effect waarin jij in onze alternate reality iemand anders bent haha @Krabsalade @Banananana @Monstertruck

5 likes

Ik zie net dat het recept gewoon ijsblokjes + 120 ml bruis water en 25 ml koffie is de kokos siroop hoef je er dus niet bij te doen. Heb de flatwhite ijskoffie geproefd en dje is lekker!

1 like

“in de ochtend blijft het droog”. Komt toch ineens een zondvloed naar beneden joh, ben doorweekt van 10 meter naar de kantine sprinten.

2 likes

Ja die denk ik!

1 like

Ohhh ben dan benieuwd of ie ook lekker is zonder de kokos. Kun je dat ook gewoon in de winkel gaan proeven net als de gewone koffie? :biggrin:
Voordat ik het bestel en het toch smerig blijk te vinden haha

Ja zeker dat kan!

1 like

Blowen ze heel de avond? Anders ‘s nachts het raam op een kier? Mijn raam is continue open, anders red ik het echt niet haha

Kun je het niet met een gewone capsule proberen? Dat ga ik iig wel doen.

Ik heb ontbeten met chocola & een stroopwafel.

3 likes

https://www.forumfeminarum.nl/t/het-opbiechttopic-zonder-omg-reacties-3/8673/1322?u=groentakje
Ik deed dit net weer :frowning: Weer zo’n takke herrie

7 likes

Lekkkerr