Wat je even kwijt wil #23

Huhhhhhhh dan word ik gek. Of was er iemand anders ook met deze ava?

Ik zit in een koffietentje en zweet me de tering want het is mega plakkerig en vies buiten. Mevrouw is me al een glas water komen brengen en ze net kwam ze zeggen dat ze de deur maar even open heeft gezet maar als t nou weer te koud wordt moet ik het even zeggen. Zo lief hahah

3 likes

Misschien moet ik het gewoon zien als een frisse bruisende lungo en het gewoon proberen.

1 like

Als ik later een grote luxe mag kiezen zou het sowieso een eigen, persoonlijke, badkamer zijn. Heb zoā€™n onredelijke hekel aan op iemand moeten wachten wanneer ik zin heb om te douchen/tandenpoetsen etc.

2 likes

Ik zag het ook net ja, kwam via Google op bol uit en dacht dat ik op een of andere scam-site zat. Vind het er niet op vooruit gegaan

Ik heb deze ava al sinds september, dus heb geen idee waar je verwarring vandaan komt :joy: ik heb niet iemand anders met deze gezien recentelijk maar ik kom ook niet in alle topics dus misschien wel

Meh, ben echt bang voor onweer. Moet er straks met kind ook nog doorheen :weary:

Dit weekend wordt t wel mooi weer toch? Ik zit op de campingā€¦

Haha ja die kokostroep hoef ik ook niet in mn koffie brrrr. Ben benieuwd of ie zonder ook lekker is

1 like

De weersvoorspellingen :sob::sob::sob:
Kill me
En dan heb ik het niet over die storm, maar over die 32/33 graden volgende week

5 likes

Ja dat dacht ik eerst ook. Maar ik weet toch 97% zeker dat er iemand was met deze ava. Maar goed, niet dat het er toe doet, er zijn belangrijkere dingen om me druk over te maken. Kan even niet bedenken wat danā€¦

2 likes

Normaal ben ik niet bang voor onweer maar DIT??? Zo heftig jezus
ik durf niet naar buiten hoor dus heb mā€™n afspraak maar verzet, hopelijk is 't zo klaar :hot_face:

Niets zo lekker als een vrije ochtend in bed doorbrengen terwijl het keihard onweert buiten :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

En suiker of siroop vind ik ook vies. Vroeger dronk ik mijn koffie wel zoet, maar sinds ik het afgeleerd heb vind ik het echt vies.

Op mijn werk is het ook lekker fris, 21 graden gewoon, maar ik heb helaas nog andere verplichtingen :sob:
Voor de rest kruip ik thuis op de bank met alle gordijnen dicht. God wat een kut tijd van ā€˜t jaar dit.

Ah nee dat moet ik ook niet. Ik hou ook niet van melk in mn koffie en vind het daardoor wel eens ā€œjammerā€ dat ik niet echt kan genieten van al die spannende koffievarianten/ijskoffie enzo haha

Alleen die tijdelijke nespresso met smaakjes vind ik nog wel eens lekker. Mis nog steeds die met macaronsmaak :frowning:

1 like

Enige positieve is dat het maar een paar dagen lijkt te duren. Dan is er tenminste een einde in zicht en kan alles weer afkoelen. Hoop dat dat zo blijft, want dat vond ik vorig jaar het allerergste. Dat het wekenlang niet onder de 25 graden kwam en alles zo heet was.
Mijn werk heeft geen airco. In geval van nood kan ik alleen even afkoelen in het depot.
En thuis houd ik het nu nog redelijk koel door alles dicht te houden, maar daardoor is het dus de hele dag donker in huis en dat is zo deprimerend.

Dr staat gewoon weer iemand voor de deur om half 10ā€¦ we gaan al jaren pas om 10 uur open en het staat op de deurā€¦

Heb je het weerbericht voor volgende week gezien? Maandag en dinsdag hier ook weer 30 graden en in het weekend niet onder de 25 gradenā€¦

@Krabsalade mag ik vanmiddag op consult komen bij jou? Kan ik ff afkoelen :-p

Wat haat ik hooikoorts, ben moe en voel me lamlendig man. Heb al een nieuwe neusspray die nog niet inwerken.

1 like

Ik ben aan het ontbijten met een lion en een snicker

12 likes