Wat je even kwijt wil #23

Pralinesmaak?

Hier (ook Zeeland) regende/onweerde het net heel hard maar nu begint de zon opnieuw te schijnen. (Denk dat het dus gedaan is.)
Maar als je dichte schoenen meeneemt, ben je voorbereid op het ergste. Dus dan kunnen de slippers wel denk ik.

1 like

Ik vind alles voor het weer best. Als het vrijdag maar normaal is als ik weer in een vliegende buis zit.

2 likes

Ik ga naar een conferentie vandaag en ik ging thuis weg met strakblauwe lucht, maar het schijnt hier zo keihard te gaan regenen en ik heb geen jas of paraplu :+1:

Ik hoopte al dat je dat ging vragen maar nee. Een met bruis water en een siroopje ( weet ff niet meer welke) en een andere met melk en karamel siroop. (Siroopjes kun je bij ons kopen of krijgen na zoveel koffies) ik ga ze straks proeven :blush:

1 like

Meestal droom ik rare dingen. Vandaag niet. Vandaag was ik gewoon chips aan het eten in mijn droom.

8 likes

Ik kreeg mijn schoenen niet dicht. Heb er gewoon een kwartier over gedaan en nu zweet ik ervan :woman_facepalming:t3:

Oke thanks! Ik heb dichte schoenen aan maar flipflops mee voor de terugweg misschien.

2 likes

:mad:

1 like

Heb jij je naam veranderd

En de pleuris breekt los

1 like

5 voor 8 afspreken op de gang. Mijn collega is er nog niet.

Edit. Hier is het een uur vroeger.

Net 20 minuten gefietst om kind naar school te brengen. Ben tot op m’n onderbroek nat geregend :rofl:

1 like

Beetje jammer dat het zo precies regent als ik moet werken. :frowning:

Is die met dat bruiswater lekker? Kreeg een mailtje en het leek me een beetje gek. Of vooral slap :stuck_out_tongue_winking_eye:
En als het lekker is, is dat ook lekker zonder kokoswater en siroop? Want dat moet ik niet in mijn koffie :see_no_evil:

Heb geen jas meegenomen. Dus als ik naar huis ga ben ik drijf nat wss hahaha

Nope

Ik ben goed blij dat ik een paraplu heb meegenomen zeg

Mmm…mmmmm.mmm drijfnat?
Sorry :joy:

5 likes

Ik moet het nog proeven. Maar de koffies worden bereid als ristretto dus slap zal t niet zijn. Ik denk dar je ipv kokos water ook gewoon water kan nemen en ipv siroop gewoon suiker.

1 like