Gefeliciteerd!
Gister licht aangeschoten en veel te laat naar bed gegaan, nu heb ik echt een moeilijke ochtend. Ik ben in een debiele outfit met 3 verschillende tinten roze de deur uitgelopen en mān regenjas vergeten terwijl het de hele dag gaat regenen. Voel me echt dom.
Ohh dankje voor de tip, daar ga ik straks eens naar kijken!
Hier regent het al
Ik ben ZO VERSCHRIKKELIJK blij met de regen en onweer, ben zwanger, kotsmisselijk en dit maakt het iets dragelijker
Dankje! Maar heb ik niet zelf bedacht hoor, is een artiest!
Wow wat een weer joh!
Het mag hier nog even een half uur wachten met regenen, dan ben ik op mn werk ;p
Ik ga me maar eens van top tot teen in smeren met deo want we moeten weer werken vandaag. Hoera voor airco en onze nieuwe ijskoffies
Wat voor kleren doe jij aan? Zomers? Ik twijfel heel erg of ik toch een lange broek moet aantrekken voor de regen. Maar het is zo warm
Ik moet helemaal in het zwart heb een tshirtje en een panthalon die niet heel dik is.
Wow dat is wel heel heftig
Tis hier al een een uur KEIHARD aan het donderen en regenen. Kan ik eindelijk uitslapen en dan is het onweer mijn wekkerā¦ Pff.
Hier gewoon zonnig en warm nog. Mijn weer app geef hier pas na 13:00u kans op onweer. Hier in de kapsalon meteen mega heet want hebben helemaal rondom grote ramen en een airco die niet goed werkt (word wel aan gewerkt)
Ik ben jaloers op die regen en onweer! Volgens de buienradar komt er hier pas om 23u wat regen.
Heb nu alweer genoeg van de warmte.
Ik snap echt niet dat het nog wordt toegestaan door de arbo om hier nog te werken op kantoor. We hebben geen airco, zitten op de bovenste verdieping onder plat dak en 1 ieniemienie-raampje dat op een kiepstand open kan. Het is nog maar half 9 en ik zit nu al te zweten en het gaat hier pas rond 17:00 regenen. In het ergste geval ga ik gewoon thuis onder de veranda werken vanmiddag hoor, dit is niet gezond.
Dat lijkt me idd niet helemaal verantwoord
Zou idd thuis gaan werken dan als die mogelijkheid er is!
Zal ik slippers aandoen en dichte schoenen meenemen? Ik ben de hele dag buiten, maar wel in Zeeland
Een vriendin van me woont in zeeland en die had net op Facebook gepost dat het al regendeā¦
Ik zou voor dichte schoenen gaan
Het probleem is alleen dat ik thuis ongetwijfeld wordt gestoord door campinggasten omdat mijn schoonouders er niet zijn, haha. Ik heb een mini-ventilator voor mijn gezicht nu en het is gelukkig niet zo druk dus ik kijk wel hoe lang ik het vol hou!