Ben zo verdrietig en zo klaar met dat mn leven zo’n puinhoop is. Ben volgende week eindelijk twee dagen achter elkaar vrij en wil eigenlijk een hotel boeken aan de andere kant van t land. Even weg hier
Zo dat was mn zelfmedelij weer voor vandaag
Ben zo verdrietig en zo klaar met dat mn leven zo’n puinhoop is. Ben volgende week eindelijk twee dagen achter elkaar vrij en wil eigenlijk een hotel boeken aan de andere kant van t land. Even weg hier
Zo dat was mn zelfmedelij weer voor vandaag
Vooral boeken dan!
Ik heb een 10-jarige verslagen met Mariokart in TonTon net, dacht ik. Toen bleek dat die apparaten niet aan elkaar gekoppeld waren en zij de zwaardere CC klasse reedt.
RTLZ over vogels die het niet halen door alle plastic in hun magen. Moet er bijna van huilen
Ik heb een spel gezien die ik wil maar komt pas in november uit, zo stom. Het is een soort zoo tycoon maar dan mooier.
Deze video kwam op mijn YouTube ook voorbij haha. Ik heb een tijdje terug een trailer gezien, ik wil dit spel!
Door die trailer werd ik geïnspireerd om Zoo Tycoon op Steam te kopen, maar ik had betere research moeten doen, want het is een (vernieuwd) kut spel dat helemaal niet lijkt op het origineel
Huh, ik kreeg net feedback van een examen dat ik in april moest doen en waarbij ik heel erg vreesde voor een herexamen. En nu heb ik een AA-score gekregen (meer dan 14,5 op 20) . Wow, zó niet verwacht, haha.
Ohhh leuk! Na je gehaakte top in het verkooptopic had ik hier stiekem een beetje op gehoopt haha. Ik vond die echt mooi, maar het model paste niet zo goed bij me.
Mijn vriend is de laatste tijd goed bezig met sporten en eet rijst met kip en broccoli en eiwitshakes enzo, echt knap dat ie het volhoudt en ben ook trots op hem. MAAR IK WIL SUSHI ETEN. Ik wil me volproppen en niet meer kunnen lopen, maar hoe haal ik hem morgen over?
Update voor @Luzarl en andere geïnteresseerden: ze heeft een 7,1. Kim en Donald hebben blijkbaar een goede invloed op haar prestaties gehad.
@instantramen mmmbassy hahaha ik ga stuk
Ieeeuw ik lig lekker in bed te chillen, zie ik ineens een mega dikke spin over mijn lakens kruipen. En nu is ie zoek.
het luchtalarm ging hier net opeens af dus ik schrok me kapot gelijk daarna hoorde ik opeens allemaal auto’s door de straat rijden dus ik raakte echt een beetje in paniek ofzo? zo van kut misschien moet ik zo m’n huis uit en welke spullen neem ik mee HELP. huisbaas (die onder me woont) geappt en het bleek om de sirene van de brandweerkazerne te gaan dat ze met grof geschut moesten uitrukken naar het naastliggende dorp. verder geen idee maar ik ben nu dus klaarwakker en nog steeds wat bangig omdat ik zo uit m’n slaap gerukt werd ellende dit
Same… werd hele tijd wakker en ben nu ook niet eens moe meer, maar later op de dag waarschijnlijk weer wel
Aah dat is echt zo rot Ik heb het nu 2 nachten op rij en ben al kapot. Hopelijk slaap je binnenkort beter!
Ik heb wel goed geslapen! Maar normaal ben ik vrij en nu moet ik werken. Ben helemaal uit mn doen haha
Oh en ik zit net buienradar te kijken maar t gaat hier straks echt hard regenen. Een hele zwarte vlek geeft hij aan
Thnx voor de tip, ik ga eens kijken!
Ik heb dezelfde fout gemaakt! Als je het spel minder dan een uur hebt gespeeld dan mag je hem terug doen en krijg je je geld terug van steam.
Oh wat leuk!! De shopnaam is er inmiddels, vanaf volgende week ga ik er dingen inzetten als het goed is. Zal hier wel even een update doen dan