Wat je even kwijt wil #23

26 likes

Ik vond het echt een grote teleurstelling :sweat_smile: voor dat geld kan je ook bij een echte burgertent een lekkere burger halen.

2 likes

Na een operatie mag je toch sowieso hopelijk wel langer dan 1 dag thuisblijven?! Ik zou echt niet morgen alweer gaan werken hoor.

@morange Gefeliciteerd!

@Dazed Ik ben heel slecht met dit soort dingen, dus kan je helaas niet helpen, maar ben benieuwd naar je creaties, deel je de link als je de shop gestart hebt?

3 likes

Laatste tijd zoveel ruzie met mijn moeder als ik bij haar ben. Ze schiet zo snel in de slachtofferrol. Echt geen zin om langs te gaan meer

1 like

Ja zal ik doen! :grin:

1 like

Gewoon nog (enkele dagen) thuisblijven en voel je aub niet schuldig. Je hebt een ontzettend goede reden om het even rustiger aan te doen. Beterschap!

1 like

Kan iemand mij motiveren om nog even goed door te zetten? Over 15 uur examen en studeren is tot nu toe nog niet zo goed gelukt :confused:

You can do it! Beloon jezelf met iets lekkers of wat je fijn vind als het er op zit. Nu heb je nog even tijd om er rustig aan te zitten, straks wordt het stressen als je het langer uitstelt, je zal achteraf dankbaar zijn dat je er nu aan bent begonnen! :purple_heart:

1 like

Als ze jou geen contract geven, gaat de omzet vet omlaag. Zonder forumhelpdesk daalt de verkoop onverbiddelijk

7 likes

48 likes

Even de dierenarts bellen wat je moet doen? Is vast wel een avondlijn beschikbaar.

We hebben het even opgezocht, moeten het in de gaten houden. Ze gaat morgen bellen voor advies maar zoals we gelezen hebben zal die er (net als een splinter) vanzelf uitvallen.

1 like

En volgens mij heeft de Action grote moeite om genoeg personeel te vinden. Althans dat baseer ik mij op de hoeveelheid reclame die ik in mijn inbox ontvang voor banen. Dan zijn ze al helemaal gek als ze deze digitale actionexpert laten gaan.

3 likes

Dankje <3

en omg @anon42392789 love it, ik ga proberen!!!

1 like

Moet morgen voor een grote groep staan en geen idee wat ik aan moet. Weet niet lf er airco ed is.

Een mouwloze jurk? Dan kan je eventueel nog een vestje meenemen als er airco is die op strandje vrieskist staat.

1 like

Het was vandaag heel warm op mijn werk en ik dacht: ā€˜ik mail dit even aan de facilitaire dienstā€™. Krijg ik net als antwoord dat er een extern onderzoeksteam komt, om te kijken of er op korte termijn verbouwingen kunnen plaatsvinden. Dat had ik ook weer niet verwacht, zoā€™n voortvarendheid. Ik dacht meer: we komen even kijken of de climatecontrol nog werkt. :grimacing:

18 likes

Ik vind het juist veel lekkerder dan alle burgers die ik ooit in restaurants heb gegeten! Ik vind de broodjes daarvan vaak zo droogā€¦

2 likes

Oh dat is echt huilen! Het perfecte broodje is een broichebroodje die aan de binnenkant dan kort getoast is :heart_eyes: dan zakt de saus er niet meteen in maar heb je wel een zacht broodje

5 likes

Ja!! Ze flikken dit bij vegaburgers nog vaker. Oh jij eet geen vlees, dan wil je vast ook een bol met heel veel pitten en zaden en in plaats van mayo en ketchup een gekruide yoghurtsaus en munt. NEE ik wil ook een kleffe burger met saus!

11 likes