Ik ben echt nu al in dubio over wat ik morgen moet aantrekken. Eerst wordt het superwarm maar later op de dag weer storm. Gelukkig is het niet heel warm op kantoor dus toch maar een lange broek? Ik koop zoveel nieuwe kleding de laatste tijd maar het lijkt of ik nooit een geschikte outfit heb
Poging 2, had dit bericht in verkeerde topic staan :
"Kom even binnenvallen, moet nog bijna 2000 berichten bijlezen in dit topic dus even snel tussendoor (voordat ik weer verder ga lezen) haha: heeft iemand tips voor apps of websites waarbij je vriendinnen/vrienden kan zoeken in de buurt? Heb lieve vrienden, maar allemaal net te ver weg voor een bakje koffie, wandeling of rondje hardlopen. Kwam op een app uit, meetup waarbij je aan kan melden voor bijv game of eetgroepen, alleen daarvan zijn er 0 in de buurt (alleen in grote steden).
Tips iemand? :)"
Misschien Vina proberen en dan ff checken waar die mensen wonen.
Leeeeeuk! Gefeliciteerd!
Wat leukk! Gefeliciteerd
Wauw, gefeliciteerd!!
heb me na vele jaren weer eens op habbo ingelogd hahaha
Ik heb een maand proefabonnement op een premium versie van een app genomen en er stond dat je die dan meteen kon opzeggen en dan niet aan kosten gebonden wordt.
Staat die fucking app dus niet onder mān abonnementen bij Google Play?! Terwijl hij daar wel moet staan. Als ik bij de app zelf kijk, zie ik het abonnement wel staan, maar als ik dan op āAbonnementen beherenā klik, dan kom ik weer op dat lege scherm van de Play app.
Heb ik weer ;āā)
Heeft iemand toevallig zin om te helpen brainstormen over de naam van mān Etsy shop? Ik ga gehaakte dingen verkopen, vooral kleding, en ik zit me helemaal gek te denken op een leuke naam maar er komt gewoon niks? Het liefst in het Engels, eventueel met mān naam (weg) erin. Alle inspiratie is welkom
Ben je bij mijn buurvrouw of een andere kapper in het dorp? Of allemaal niet ? Ben nieuwsgierig haha. Succes! Komt vast goed
Never mind, ik ben een idioot en keek op mān verkeerde Google account.
Volgende week gaan we weer een dagje naar mn ouders en ik hoop dat het dan okƩ weer is want dan ga ik belachelijk grote ijscoupe eten bij de ijssalon
Klopt maar t is t lekkerst als het mooi weer is
Oh wacht, we gaan nu zondag! En het wordt warm. Dat wordt ijs eten
Je gelooft het niet, ik ben bij mān moeder en heb het hondje van mān moeder op schoot en wat denk jeā¦ een teek.
Ik heb gisteren een operatie aan mijn kaak gehad. Op het werk had ik afgesproken om vandaag thuis te blijven. Echter is het vandaag juist meer pijn gaan doen; met praten, lachen en eten. Daarnaast heb ik een opgezet gezicht. En op mijn werk moet ik juist veel pratenā¦
Ik ben er over aan het denken om morgen ook thuis te blijven maar voel me schuldig?
Omg, mān broer heeft de teek verwijderd maar de kop is dus afgebroken en zit er dus nog in?!
Dan meld je je voor morgen ook nog ziek. Het is ook niet zomaar iets beterschap