united wardrobe heeft echt een top klantenservice. al de 4e keer dat zij 1. heel snel reageren 2. een super chille passende oplossing/tegemoetkoming aanbieden
wow!
en ik vind mezelf ook een top verkoper . ik doe er leuke briefjes bij en heel mooi inpakken, als een cadeau <3
Mweeeh vanavond Thor The Dark World kijken Even door de zure appel bijten. Volgende keer gelukkig The Winter Soldier
@monkeyslut Ik zag vandaag een meisje met een oversized t-shirt die niet over haar kont viel en dan met een wit fietsbroekje maar dan de pijpjes van een hotpants. De hele outfit was wit, waardoor ik toen even dacht dat zij vergeten was een broek of rok aan te trekken.
Jawel! Je kan als zzpâer zelfs maar Ă©Ă©n KvK-nummer hebben haha. Ik dacht ook dat dat anders zou werken maar je kan verschillende activiteiten opgeven onder hetzelfde nummer.
Nee ik ook pas sinds vorige week haha Maar ben er inderdaad wel blij mee!
Wtf er is net gewoon een stukje van mijn kies afgebroken. Niet groot, maar zo groot als een balpenpunt denk ik. Echt hoe the fuck breekt dat ineens af? Het doet geen pijn ofzo, alleen er zit nu een mega scherp randje.
Is five guys echt zo goed als influencers beweren?
Ja!!! De milkshakes en hamburgers zijn de hemel. Echt helemaal het geld waard, vriend en ik zijn groot fan haha. Je kan ook gewoon milkshake smaken laten mixen, onze favoriet is kers gemixt met banaan.
Oke misschien ga ik morgen even langs. Als ik het menu lees mag je zelf bepalen welke toppings je op je burger doet?
Ja klopt, mag je helemaal zelf kiezen en hoort gewoon bij de prijs. Op de toonbank bij het bestellen ligt er ook gewoon zoân groot plaatje waar je alle toppings op kan zien.
Dat is zo klote! Ik heb ze allebei laten verwijderen, een verademing
Gewoon de spalkjes er helemaal af? Dat zou ik zelf ook wel chill vinden, maar ben dan echt bang dat mân tanden weer scheef gaan staan, het is nu juist zo mooi gebleven met 2 spalkjes na mân beugel. Heb nu maar weer een afspraak gemaakt voor een nieuwe lijmbol volgende weekâŠ
Ik vind het de beste fast food. Wel veel duurder dan McDonalds, Burger King en KFC. Kan niet wachten tot die in Brussel opent
Ik vind zelf McDonaldâs erg duur voor wat je krijgt. Dan kan nooit erger
Post je een review als je geweest bent?
Als ik er morgen ben zal ik dat zeker doen! (hangt er vooral vanaf of mijn cursus niet giga uitloopt).
Ja na ± 15 jaar laten verwijderen. Er is bij mij nog niets zichtbaar verschoven. Achteraf ook blij dat ze eruit zijn, want er bleek een gaatje te zitten.
God de Roelvinkjes passen op casa rosso. Te awkward. Een chick trekt 20 meter aan vlaggetjes uit haar poes. HOE DAN
Witte Asperges, witte kool, tauge, bloemkool, champignons (?), koolvis, kip, pasta met roomsaus
Trouwens met sushi kan je dus niet die met nori eten en geen sojasaus gebruiken