Wat een drukte in de supermarkt. Mensen kopen alsof het komende jaar niks te krijgen is.
Ik heb vorig jaar ook heel vaak in bikinibroekje gelegen hoor. Doen zoveel mensen en het is niet dat je in je blote gat ligt
Ik zie de parkeerplaats van de appie alleen zo vol met pasen, kerst en o&n. Vandaag was het dus weer zover…net The hunger games.
Ik ga vanavond weer naar de kermis, wil graag een andere knuffel winnen Kwam gisteren thuis met een kleinere versie van Remy van Ratatouille maar wil heeel graag een Toothless knuffel. O en churros vreten.
Ik ben afgevallen tov vorig jaar zomer merk ik aan de lading zomerkleding die ik had opgeborgen en nu ging passen. Op zich wel fijn. Maar ik vind mezelf een beetje stom, heb in september, na het mooie weer nog een perfecte zwarte shorts gekocht (van topshop) want kon die de hele zomer niet vinden en wilde niet “misgrijpen” deze zomer. Maar nu doe ik hem net aan en past hij eigenlijk nog maar net. Als er nog wat afgaat zit hij veel te los. Zo stom. Ding was ook niet in de uitverkoop ofzo. Kaartjes zitten er wel nog aan dus kan ik het niet gewoon ruilen bij topshop ofzo :’)
En ik heb een mooie wikkelrok vorige zomer gekocht, 1 keer aangehad en die dus nu ook afzakt. En je zou zeggen dat kun je makkelijk aanpassen qua knoopje verplaatsen, maar ik ben helemaal niet handig dus ik zie niet voor me hoe ik dat zou moeten fiksen.
(En hallo, wel afvallen, maar als ik een strakke rok aan doe heb ik nog steeds een gek buikje dat je zou kunnen denken dat ik een paar maanden zwanger ben, waarom verdwijnt dat niet)
Oh zo irritant, ik ken het. Wil dus morgen iets aan doen, maar ik twijfel nu of het wel kan en of ik geen zweetafdruk bij mijn billen/rug daarin krijg.
En dan nog lichamelijke activiteiten. Ik moet mezelf ook echt zeggen “kalmmmm” als ik fiets of loop want van nature die ik dat altijd gehaast/snel, maar dan is het nog erger. Gisteren ook constant mijn zweethoofd aan het afdeppen geweest. Heel charmant :’)
En schoenen uit moeten doen ergens vind ik ook echt heel beschaamtelijk. Zeker als het een tegelvloer is. Schoenen passen in een winkel bijvoorbeeld. Best ranzig nu ik erover nadenk, met mijn zweetkakken schoenen passen, maarja je moet iets.
Nu weet ik k niet of ik morgen dat pakje aan durf :’) ga er nog eens over nadenken.
Ik wil echt een kampeerbusje. Echt mijn droom voor als ik groot ben. Lijkt me zo leuk: samen met een geliefde daarin beetje rondtoeren. Moet ik wel even zorgen dat ik kan autorijden :’) en een geliefde vinden
En mijn vader heeft dus echt heel mooi een busje helemaal omgebouwd en ik zou dat zo graag willen lenen! Maar het is een bezit van mijn vader en zijn vriendin en ze hebben besloten dat niet uit te lenen, zo jammer!
Zo net met mijn vriend het hele huis opgeruimd en schoongemaakt, zo fijn! Kan er echt van genieten.
Nu voel ik alleen wel intens de druk om naar buiten te gaan, omdat het al zo vroeg in het jaar zo lekker weer is. Zo maar anders even een stukje wandelen met de boyfriend.
Kan je vriend niet helpen? Of (zijn) familie?
Mijn stad is een studentenstad, met een grote facebookgroep voor allerhande verzoekjes/tips. Ik weet niet waar je woont, maar zou je niet in zoiets een berichtje kunnen posten? Vast een groep sterke mensen in de buurt die voor een kratje bier wel een bank naar beneden halen!
Hmm
Die bank en andere grote zware spullen ga jij niet zelf doen! Alle dozen etc. ga je komende dagen doen en de rest komt dan wel. Je vriend snapt ook wel dat hij moet helpen toch? Een avondje tijd maken om die zware spullen te doen, moet hem lukken.
Hoop dat sowieso dat bedrijf je kan helpen!
Het komt goed
action heeft ze ook!
Hema heb ik ze wel eens gezien
Den haag, maar jij niet begrijp ik! Rustig aan, niet teveel zware dingen tillen hoor
H&m heeft hele fijne
Die van HEMA vind ik drie keer niks. Zakken de hele tijd af.
Ugh ben voor het eerst in een jaar ofzo weer ongesteld. Weet meteen weer waarom ik altijd doorslik. En mijn ongesteld zijn stelt echt helemaal niks voor, kan me echt niet voorstellen hoe erg het is als je elke maand zeven dagen ongesteld bent