Wat je even kwijt wil #20

Klinkt heel erg als Kinderen voor Kinderen.

Haha nee dat is het niet helaas. Het was echt zo’n “sexy” meidengroepje

Ik zou nu de auto van m’n ouders ophalen voor vandaag, zo afgesproken want krijgen zij mijne. Zijn ze gvd alsnog met de auto weg en moet ik me dalijk gaan haasten.
Maar zie wel dat een kat (hun eigen of een van de buurkatten die altijd vreten jatten) in de gang gekotst of gediarreet heeft. KARMA :upside_down_face:

2 likes

was het niet iets van K3?

Haha nee toen bestond K3 nog niet:( Ik ben zo desperaat haha. Als ik de songtekst google vind ik het ook niet.

Is het raar om in bikini topje (wel gewoon met short ofzo) te zonnen in het park? Bij anderen zou ik alleen maar denken ‘lekker doen, geniet van de zon’ dus ik heb m’n antwoord eigenlijk al haha, toch voelt het een beetje not done? Te bloot? Omdat we allemaal van polls houden (hij is anoniem):

• Kan prima
  • Not done

0 stemmers

giphy%20(3)

2 likes

Als ik de tekst Google kom ik op André Hazes - straks is het zomer haha

2 likes

Ik heb dit toen het laatst mooi weer was regelmatig gezien in ‘mijn’ park, keek niemand raar van op!

1 like

https://youtu.be/FNt1an1AObs deze misschien?

4 likes

OMG JAAAAA! dankje!!!

2 likes

Ik heb dit dus ook, Ă©Ă©n viespeuk die roept of zoengeluiden maakt kan echt mijn mood verpesten en dat vind ik best wel zonde? Ben dan echt nog een tijdje daarna aan het koken.

1 like

Ja dat heb ik dus ook. Ik wilde FUCK YOU roepen maar heb me ingehouden, heeft toch geen zin. Bleh zo naar.

@HvO ik heb laatst yoghurtcitroencake gemaakt, was lekker!

2 likes

Wil iets meenemen voor een vriendin vanavond en twijfel tussen Baileys strawberries & cream of een fles Malibu passion fruit. Allebei relatief nieuw en dus nog niet geprobeerd. Iemand al wel input en tips?

Heb net echt anderhalf uur met mn konijn in de tuin gechilld. Word zo gelukkig van hoe hij altijd wilt knuffelen met me.

6 likes

Ik snap niet hoe ik het voor elkaar krijg, maar ik krijg met elke printer die ik wil gebruiken ruzie :rage:

2 likes

Een jumpsuit natuurlijk :sunglasses:

1 like

Hahah ja ik dacht ik geef even het verantwoorde advies, maar dat geen contact werkt bij ons ook niet. Ja, voor een maandje ofzo. :sweat_smile:

1 like

Haha helaas heb ik die niet (passen nooit met m’n lichaamsvorm).

Mooi hoe ze over de lekkerste zomer ooit staan te zingen terwijl het bewolkt en een beetje koud lijkt in de clip haha.

3 likes