Klinkt heel erg als Kinderen voor Kinderen.
Haha nee dat is het niet helaas. Het was echt zoân âsexyâ meidengroepje
Ik zou nu de auto van mân ouders ophalen voor vandaag, zo afgesproken want krijgen zij mijne. Zijn ze gvd alsnog met de auto weg en moet ik me dalijk gaan haasten.
Maar zie wel dat een kat (hun eigen of een van de buurkatten die altijd vreten jatten) in de gang gekotst of gediarreet heeft. KARMA
was het niet iets van K3?
Haha nee toen bestond K3 nog niet:( Ik ben zo desperaat haha. Als ik de songtekst google vind ik het ook niet.
Is het raar om in bikini topje (wel gewoon met short ofzo) te zonnen in het park? Bij anderen zou ik alleen maar denken âlekker doen, geniet van de zonâ dus ik heb mân antwoord eigenlijk al haha, toch voelt het een beetje not done? Te bloot? Omdat we allemaal van polls houden (hij is anoniem):
- Kan prima
- Not done
0 stemmers
Als ik de tekst Google kom ik op André Hazes - straks is het zomer haha
Ik heb dit toen het laatst mooi weer was regelmatig gezien in âmijnâ park, keek niemand raar van op!
OMG JAAAAA! dankje!!!
Ik heb dit dus ook, Ă©Ă©n viespeuk die roept of zoengeluiden maakt kan echt mijn mood verpesten en dat vind ik best wel zonde? Ben dan echt nog een tijdje daarna aan het koken.
Ja dat heb ik dus ook. Ik wilde FUCK YOU roepen maar heb me ingehouden, heeft toch geen zin. Bleh zo naar.
@HvO ik heb laatst yoghurtcitroencake gemaakt, was lekker!
Wil iets meenemen voor een vriendin vanavond en twijfel tussen Baileys strawberries & cream of een fles Malibu passion fruit. Allebei relatief nieuw en dus nog niet geprobeerd. Iemand al wel input en tips?
Heb net echt anderhalf uur met mn konijn in de tuin gechilld. Word zo gelukkig van hoe hij altijd wilt knuffelen met me.
Ik snap niet hoe ik het voor elkaar krijg, maar ik krijg met elke printer die ik wil gebruiken ruzie
Een jumpsuit natuurlijk
Hahah ja ik dacht ik geef even het verantwoorde advies, maar dat geen contact werkt bij ons ook niet. Ja, voor een maandje ofzo.
Haha helaas heb ik die niet (passen nooit met mân lichaamsvorm).
Mooi hoe ze over de lekkerste zomer ooit staan te zingen terwijl het bewolkt en een beetje koud lijkt in de clip haha.