Ik lig op dit moment uit te dampen van half uurtje onkruid trekken in de tuin
Ik zou om 1 uur gaan lunchen met mn zusje, toen werd het kwart over 1 en nu wordt het half 2 :@ trut
Ik wilde een flamingo kopen bij het tuincentrum. En het prijsje was een beetje versleten, maar ik las zo snel 14,99. Ik dacht hmm best nog wat geld voor hoe hij eruit zag (niet helemaal van steen, wat krasjes, stond ook los op zn poten, maar ik dacht dat lijm ik wel). Blijkt dat ding bij de kassa 64.99 te kosten
Een half uurtje later valt te overzien toch? Of zit je daar al te wachten op haar? Dat s wel echt kut.
Ja valt wel te overzien en ben nog thuis maar ik heb hongerrrrrrrrrrrrr
Heb je het nog gekocht ?
@Krabsalade ik heb deze en die van de action (degene van Lotto) en ik merk geen verschil! vind de prijs van die van de action dan toch iets fijner . Die van de action zijn ā¬1,99 voor 2 paar!
De spieren in je hals zijn dan waarschijnlijk te gespannen. Als je die wegmasseert of drukt zakt hopelijk je hoofdpijn ook.
Jaa klopt haha ik werk nu ongeveer een half jaar al bij de koffie van george cloony haha
ah he balen! nou weet je dat voor de volgende keer
Nee dat was hij me niet waard
then you will luuuuuffffff me
En ik ben verbrand , het heeft nog lang geduurd eigenlijk
Woon je in 010?
@Madrid wij wonen in dezelfde stad. Nou ben ik niet heel sterk en heb ik dus geen idee of ik een hele bank naar beneden kan tillen , maar other than that heb ik maandag tot een uur of 14.00 tijd over! Als je dan nog steeds hulp nodig hebt, stuur me gerust een PB, ik wil wel helpen . Misschien kan ik zelfs mn vriend nog wel strikken om ook iets te doen, maar ik weet niet zeker of hij al plannen had. Let me know!
Bedankt voor de tip! Snap ook eigenlijk niet waarom ik voor PostNL heb gekozen aangezien ik dit soort dingen meestal via FedEx doe hahaā¦ ach ja. Volgende keer beter
Oh en trouwens, ik durf het bijna niet te zeggen
Maar ik ging net dus naar het postkantoor en ze konden me gelukkig wel alsnog de juiste track and trace code geven. Ze snapten ook helemaal niet hoe het mogelijk was dat ik een bewijsje van iemand anders van 5 dagen geleden heb gekregenā¦ ze boden wel heel netjes hun excuses aan.
Kom ik net thuis en zocht iets in mān handtasā¦ heb ik opeens het juiste bewijsje van de aangetekende brief in mān handen?! Snapte er niks van. Wat blijkt, ik heb dus inderdaad 5 dagen geleden bij hen een pakketje naar het Verenigd Koninkrijk verstuurd
Dat bewijsje zat dus nog in mijn tas en ging er dus gisteren vanuit dat dat het foutieve bewijs was wat ze me hebben gegeven. OMG op mezelf echt erg dit haha jezus
Van Haren!
Wat is een leuk restaurant en/of terras in Arnhem?
Pop e catte petle ( weet nooit hoe je dat typt) stan en co. Terrasjes op de koren markt. Blauwe kamer is een leuk restaurantje. Arnheym, mams , barista cafe anne en max en nog veeeel meer.