Brrrr ik werd net wakker van het gevlieg van een soort bij op m’n kamer
Iemand die mij gerust kan stellen dat ik er niet vanavond weer 1 heb en vervolgens een heel bijenvolk
Ik ging net het weerbericht kijken en schrok me een ongeluk: het zou de komende dagen elke dag een graad warmer worden! Over anderhalve week tikken we de dertig graden aan!
Ik keek naar de datum en niet naar de temperatuur.
Mijn moeder komt net thuis met zoooo veel boodschappen. Het past amper in de koelkast. Ergens vind ik het echt belachelijk
Godver is een kind ergens al 10 min aan het krijsen en ik word gek wat een herrie
Ik moet met dit prachtige weer gaan helpen verhuizen vandaag uugh
Ja mijn moeder ook. Ze is altijd bang dat ze te kort komt en heel de week eten we dus nog restjes. Wat niet erg is maar het is gewoon niet nodig.
—
Ik ben net de deur uit en nu al spijt dat ik mijn leren jasje heb aan gedaan
Hahahahaha ik had alleen het eerste deel van je bericht gelezen, dus ik ging mijn weerapp bekijken en dacht huh. Goeiemorgen.
Ik heb een crush ontwikkeld op mijn (indirecte) collega. Vind hem zo fascinerend.
Ah de verkeerde kant
Waarom is mijn relatie met mijn ex zo fucked up?
Ai… Hoe was het Game of Thrones kijken met hem? Viel het tegen?
Nee juist niet haha… Dat is het hele probleem. Zegt die ook nog: Ik heb je wel gemist.
Ja vriend hou op hoor.
Ohhh fucked up op die manier hahaha…
Pff lastig is dat he? Hoe nu verder?
Geen idee. Ik probeer iets meer afstand te houden nu (niet de hele dag door hem appen bijv.) en ondertussen zie ik het wel haha. Ik sta wel open voor daten enz met andere mannen dus ooit stopt het wel een keer denk/hoop ik maar haha.
De meeste bijensoorten leven alleen! Honingbijen zijn daarin een uitzondering. Grote kans dus dat het bij die ene blijft
Ik zit al anderhalf jaar precies in dezelfde situatie Heel lastig maar als je wilt dat het stopt is helemaal geen contact beter. Ik app nu nog steeds dagelijks met hem en we spreken regelmatig af.
Ik heb de laatste dagen ineens zo’n zomerhitje in mijn hoofd uit een jaar of 1996 oid. Het was zo’n meidengroepje en ze zongen: Zooomer zooomer, maak me blij! Zooomer zooomer kom nou eens wat dichterbij. En het was met zo’n clip op het strand. Maar ik kan het niet terugvinden. Weet iemand hoe ze heetten?
Geen contact werkt schijnbaar ook niet.
Bedankt voor je uitgebreide uitleg! Onze vorige kat ging altijd buiten (woonden in een buitengebied) en pas toen hij 19 was op de bak. Nu hebben we er twee van bijna twee die wel netjes op de bak gaan, gelukkig maar want nu wonen we ook in een woonwijk. Ik ga die klepjes eraf halen!
En dan nu de lastigste vraag voor vandaag, wat doe je aan met dit weer???