Wat je even kwijt wil #20

Sterkte de komende tijd. En wat knap van je dat je deze stap hebt genomen :two_hearts:

1 like

De positie van de duimen is net anders elke keer! Maar die handen lijken wel wat bewerkt om er mooier (enger) uit te zien.

1 like

Ik heb/had op mijn lijstje: JBL boxje, stoomreiniger, duurzame koffiebeker, theedoos

Ik ga dus trouwen en wil op mijn werk trakteren maar weet niet wanneer. Ik heb vanaf een week voor mijn trouwdag een maand vakantie dus na trouwen kom ik na 3 weken pas weer terug. Wat is beste dag om te trakteren?

• Voor de vakantie
  • Na de vakantie
  • Of laten bezorgen op huwelijksdag

0 stemmers

Happy 420

9 likes

Je kan alsnog reageren toch :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Nee nee, kom er vandaan! Familie woont er nog! Jij ook dan?

Heeerlijk stapavondje gehad en ga morgen weer :grin::grin:

4 likes

Knap lieve bertie :heart::heart: knuffel

1 like

Ik heb me vannacht tamelijk misdragen en heb ergens in de loop van de dag een sociale verplichting waar ik niet onderuit kan. Hopelijk valt het allemaal mee en wordt dit toch nog een leuke dag.
Ik voel me nu in ieder geval nog alsof er drie bussen over me heen zijn gereden.

En, hoe is jullie vroege zaterdagochtend?

1 like

Ik had geld van mn spaar rekening op mn gewone rekening gezet. En nu ging ik kijken en dacht ik huuuh hoe kom ik aan zoveel geld. Best leuk zon korte termijn geheugen.

26 likes

Ik weet niet of ik gemaakt ben voor vroege diensten :sweat_smile: Ik ben 2 of 3 keer wakker geschrokken omdat ik bang ben om me te verslapen. En als ik dan nog een half uurtje kan liggen, dan kan ik daar niet lekker van genieten :disappointed:

1 like

En het zesde weekend op rij om 7h wakker. Lekker burgerlijk wachtenntotnde supermarkt open gaat (:

1 like

Ik elke lente

8 likes

Ik werd vandaag om half 5 wakker en vervolgens weer om 7 uur. Nu lig ik al bijna een uur het forum bij te lezen in bed en ik vind het zo fijn dat ik straks alsnog de hele ochtend heb als ik m’n bed uit kom.

6 likes

Ik kijk er momenteel meer naar uit dat ik straks 2 weken niet hoef te werken dan dat ik naar new york ga…
Zo geen zin in werk.

15 likes

Ik kan er echt heel lang mee zitten als ik mensen op iets aanspreek en er vervolgens niet een begripvolle reactie terugkomt. Gisteren 2 mensen / vrienden op iets aangesproken, beetje stom geëindigd toen, maar kan me nu heel de dag druk maken dat juist ik mezelf voorschut heb gezet en ik ‘t niet had moeten doen ofzo? Wil nu hele tijd stomme grapjes maken in de groepsapp om maar te ‘checken’ of ze nog wel leuk op me reageren blabla en me dit niet kwalijk nemen. Ik kom soms zo zelfverzekerd over, maar ben dat achteraf totaal niet haha.

4 likes

Ah zo! Ik woon er niet maar wel in de buurt (andere kant van het kanaal). Dus het viel me op haha.

2 likes

Ik bedoel in principe die klep die er voor hangt, niet de deksel zelf (alhoewel zonder deksel ook goed schijnt te zijn maar dan maken ze er er bij mij wel een zootje van dus hou de deksel er wel op)

De klep zorgt voor een extra barriere om in de kattenbak te gaan, vooral ook voor de staart die komt makkelijk klem. En vooral als katten ouder worden (katten boven de 7 kunnen al last krijgen van artrose) dan ervaren ze echt fysiek ongemak om door die klep op de kattenbak te komen.
Daarnaast kunnen ze dan ook niet zien wat er al op de kattenbak is en niet wat er is als ze naar buiten gaan, dus dat kan stress geven.
Dat zijn volgens mij de belangrijkste redenen om de klep eruit te halen. En als ze de kattenbak prettiger vinden in het gebruik ga je onzindelijkheid en blaasontsteking zoveel mogelijk tegen (omdat je niet wil dat ze hun plas zo lang mogelijk gaan ophouden omdat ze eigenlijk niet naar de bak willen, dan hebben ze meer kans op blaasontsteking)

2 likes

Oke nou is het klaar IK GA HEM OPETEN.

3 likes