Wat je even kwijt wil #20

Ik heb echt ontzettende FOMO voor dit weekend. Mijn vriendinnen kunnen allemaal niet en mijn vriend is op een festival. Een vriendin uit Amsterdam vraagt of ik mee ga varen morgen maarr: kost bij elkaar zo’n 40 euro (reizen en boottocht) en heb eigenlijk geen geld (lees: sta flink in de min, krijg pas dinsdag salaris). Dus nu weet ik niet wat ik moet doen :frown: of ik wel ga (geld spenderen wat ik niet heb en wat ik afgelopen maand al te veel heb gedaan) of niet ga (en nog meer fomo krijg)

• Wel gaan
  • Niet gaan

0 stemmers

Mmm ik dacht eers van ‘ja zal wel echt zijn’, maar als je naar beneden gaat zie je gewoon dat elke foto waarin hij zijn handen om de kom heeft hetzelfde is. Alleen een andere kleur trui. Zijn handen vind ik er ook best nep uit zien. @Jauregui Maar goed, ik geloof wel dat zulke mooie creaties echt te maken zijn, dus beetje dubbel.

Edit: ik zie nu ook een filmpje, dus ga ik toch weer twijfelen. Maar blijf zijn handen op die foto’s eng vinden!

2 likes

21 stemmen hebben mij overtuigd (oke eigenlijk al na 10). Ik ben wijs en ga niet. Ga wel een grote schoonmaak houden ofzo.

3 likes

Haha oké ik las net de rest wat op het bewijsje staat geschreven en dit briefje is dus helemaal niet de mijne… ze hebben me gewoon een verkeerd track&trace bewijs meegegeven. Ugh

7 likes

Precies, ik ga morgen terug en neem aan dat ik dan gewoon het juiste briefje meekrijg :smile:

1 like

Ik ging net winkel met mn moeder. Had drie nette shirtjes nodig. Drie jurkjes, drie broeken, 4 netten shirts en 3 blousjes later was ik uitgewinkeld. Mn moeder houdt me nooit tegen.

7 likes

Deze week heb ik eindelijk toegegeven dat het niet meer gaat en ik *even niet meer kan werken, wat me meteen veel rust gaf. Krijg ik vanavond via automatische mail de vacature doorgestuurd voor mijn uren. Huilen. Voel me nu weer heel verslagen en machteloos.

Edit: *even. Zometeen ben ik beter en kan ik weer! Hopelijk snel.

2 likes

Gvd vandaag nieuwe telefoon binnen gekregen wil ik de selfie camera proberen,is het beeld helemaal wazig. Al paar keer de camera schoongwmaakt, geen verandering. De achter camera is perfect. Baal hier zo van. Morgen vroeg gelijk naar de winkel en hoop dat ik dan een nieuwe telefoon mee krijg.

@Prettyprettyprincess wat staat er op het shirt op je avatar? Ik kan het niet lezen en ben veel te nieuwsgierig.

1 like

Let’s stop pretending you give a shit about my ‘health’, hun.

Staat er.

4 likes

Pff net geweest bij a star is born en echt een hele mooie film maar het duurde wel echt veel te lang. Ik zit nog steeds met een kneuzing in m’n rug spier dus zo lang achter elkaar zitten was niet zo verstandig

Ik werd net weer gecatcalled op straat. Meteen mn hele humeur verpest, LAAT ME MET RUST.

Ik ben bang dat ze dit niet zo maar zullen hebben voor je :see_no_evil:. Wat je het beste kan doen is naar de klantenservice bellen en aangeven wat er aan de hand is. Als het goed is kunnen ze met gegevens van de ontvanger wel de t&t code achterhalen. Aangezien die met elkaar gekoppeld zijn.

Edit: ik ben ervan uit gegaan dat je het via Postnl hebt verstuurd trouwens

2 likes

Ik heb nog nooit zon weinig adequate advocaat als die van Jos B gezien, hoe kom je zo moeilijk uit je woorden als dat letterlijk je beroep is?

1 like

Hoe voeg je een poll in op je mobiel?

Klopt, via PostNL! Oké dan ga ik ook sowieso contact opnemen met hen, bedankt :blush:

1 like

Mijn arme voeten. Ik leg kilometers af op werk. :frowning:

Geen voeten foto I swear

4 likes

Oh wat raar, was niet de bedoeling.

Bij het tandwieltje naast de smiley. Als je het tandwieltje niet ziet misschien even je scherm draaien?

Dr pimple popper… wat kijk ik omg :see_no_evil:

1 like