Wat je even kwijt wil #20

Spijkerstof wordt sowieso weer helemaal hip, alle winkels hangen er al mee vol

1 like

Wat een onrustige nacht. Heb gedroomd dat ik mn tentamens gemist had en daardoor in paniek was. En toen was ik mijn fiets kwijt en daarna wist ik niet meer waar de auto geparkeerd stond

Heel raar, ben ook pas 4 jaar afgestudeerd ofzo :sweat_smile:

Wordt hierdoor wel gestresst wakker :face_with_raised_eyebrow: ga maar lekker in de zon lezen zo :sweat_smile:

1 like

Ik heb het idee dat de 30 dagen die ze vrij heeft van werk (en die ze gebruikt voor tentamens) in 2,5 jaar tijd veel te weinig is in verhouding met waar ze wettelijk recht op zou hebben

Heb zin om met koningsdag lekker op de vrij markt te struinen. Eb dan teleurgesteld thuis komen omdat er alleen maar troep was.

1 like

Elk jaar weer

1 like

Ik heb echt de ergste kater ooit omg.

2 likes

Mijn kat brengt steeds wespen mee naar binnen. Dan heeft ze er een in haar bek en laat ze hem binnenshuis los, waarna ik weer panisch met een vliegenmepper door het huis ren. Thanks vriendin.

13 likes

Ik ga niet vandaag door waarschuwingen van hier :sweat_smile:

3 likes

Heerlijk na 1.5 dag voo met familie nu in mn eentje aan t genieten van mn paasontbijtje.

38 likes

Ohhh hier ga ik morgen mee ontbijten! Goed idee

2 likes

Nee meid gewoon doen! Ik ga je mentaal steunen want ik ga me er ook aan wagen vandaag :joy:

1 like

Je zou er een leuke tepel sticker op kunnen plakken

2 likes

Is er een manier om filmpjes van youtube te downloaden?

Youtube converter. Dan download je het filmpje in mp3. Gsen idee hoe je het filmpje zelf download

1 like

Ohja duh, sorry! Dit was echt even zo’n superrandom gedachte die ik me niet afvroeg omdat ik het nodig heb maar omdat het zo m’n brein inkwam. Niet eens aan google gedacht haha

@Prettyprettyprincess jaa!! Inderdaad, zo gooide ik m’n mp3 speler vol met trey songz :sunglasses:

2 likes

Als er ergens tussen een loempia kraam oid staat ben ik wel weer oké.

1 like

@Mhysa misschien is het wel heel rustig vanwege het weer?

Edit: dubbelpostđŸ€

2 likes

ik heb een overstap en zit in de business lounge mij te bezatten terwijl ik de nieuwste GOT aflvering kijk #gratisdrank #halloikbenwodka

26 likes

Ik ben nog de hele week vrij en wil mijn tijd nuttig besteden maar weet gewoon dat het echt onderverdeeld zal zijn in studeren, simsen, en naar de kermis gaan :sweat_smile:

2 likes

Heeft iemand ervaring met Dr Martens retour sturen? Ik heb enkel zo’n sticker gekregen met het adres waar het heen moet, maar verder niks. Bij H&M zit er altijd standaard ook zo’n streepjes code op die ze moeten scannen bij postnl maar hier dus niet. Hoe werkt dit haha