Wat je even kwijt wil #20

Ik vind spoilers zelf niet erg, had de link dus nog geklikt :stuck_out_tongue:

Heb podcasts echt helemaal ontdekt. Tijdens het in de zon zitten vind ik het fijn (anders verveel ik me heel snel), en voor het slapen ook. Nu luister ik vaak de master your mindset podcast voor het slapen gaan, soms is het iets te zweverig voor me maar ik vind de stem van die man zo fijn om naar te luisteren en dan val ik zo chill in slaap :sleeping:

Edit: vind die vrouw die af en toe tussendoor komt wel heel irritant

5 likes

Helemaal niet raar! Zou gewoon langs gaan, daar kijken ze echt niet gek van op

Ik zat in bed en voelde opeens iets kriebelen op mijn schouder. Loopt er een fucking SPIN over me heen. Ik wil echt huilen en durf niet meer te slapen ;_;

De tijd ging gisterennacht zo snel, en nu is het nog steeds geen 03.00, dus duurt het nóg langer voordat het 07.00 is :frowning:

(Ik weet dat het in principe gewoon net zo snel gaat he, maar toch)

Uhl ik droomde dat ik bij een of ander goor smoezelig tankstation moest douchen echt bah. En toen kwam er een groep jongeren binnen en 1 nam mn schoenen mee. Toen pakte ik een pistool, en hij pakte ze alsnog dus vervolgens schoot ik zo’n 7 keer op hem vol in z’n borstkas en hij ging maar niet dood. Was best een taaie.

15 likes

Ik wist dat ik bij deze stage geen vrij heb met feestdagen maar het valt me nu even zwaar :frowning:

Vannacht toen ik lag te slapen hoorde ik een meisje help roepen. Eerst dacht ik zal wel iemand zijn die dronken is, maar toen bleef ze het maar roepen. Dus ik tegen m’n vriend of hij dat ook hoorde. Hij hoorde dat ook en stond gelijk paraat met z’n telefoon in zijn hand om 112 te bellen. Toen keek ik naar buiten en kwam de politie al aanrijden en later ook een ambulance.
Zij heeft waarschijnlijk een spuitje gekregen om haar rustig te maken en er waren ook 3 jongens bij, maar die zijn niet meegenomen.
Ben zoooooo nieuwsgierig wat er nu aan de hand was. En ik ben nu zo moe en ik moet werken

Pas je alsjeblieft echt goed op jezelf? Want dat duurt nog een tijdje… kan niet goed zijn voor iemand inderdaad. Wel kut dat al
Je verlofaanvragen worden afgewezen. :frowning: kan toch niet zo zijn dat je geen vakantie hebt… in 2.5 jaar 30 vrije dagen holycow :scream: ben het zeker met @Matilda eens. Ga overleggen met de planner en eventueel leidinggevende dat je eventjes op bent.

Voor hoeveel uur heb jij een contract dan?

Ik zou duidelijk maken dat je niet meer dan 32 uur gaat werken. Dat zijn je contracturen. Hoezo mogen zij daar 36 uur van maken? Neem aan dat dat met instemming van jou dan gebeurt? Dat kan toch niet ongevraagd.

3 likes

En hoe staat het er nu voor?:stuck_out_tongue:

Ik wil heel graag mijn Facebook foto veranderen want deze is oud en lelijk maar ik zit niet op die reacties erop te wachten. Mijn familie, die niet zo goed zijn in Facebook, zit er ook op en laat dan van die lame comments achter. :woman_facepalming:t3:
Of dat je er dan achter komt dat je te weinig met Facebook doet en 5 likes ofzo krijgt.

Gewoon doen en de reacties verwijderen (of kun je niet reacties uitzetten). Je krijgt vast niet 5 likes, en al is dat zo; boeie!!

2 likes

OMG. Ik zat heel rustig op mn kamer en ineens komt dr uit een hoek een REUZACHTIGE wesp. Wss een koniging ofzo. Ben nog nooit zo snel mn kamer uit gevlucht.

Ah ik had gister een bbq en erna gingen we singstarren dus ik dacht ik smeer Mn keel ff met wat sange, ging echt lekker en won echt veel.
Tot dit nummer, waar gewoon GEEN ENKELE SECONDE rust in zit, je zingt echt 3:30 aaneengesloten en van hoog naar laag en vice versa.

En midden in de laatste uithaal brak Mn stem en nu klink ik als de Lingomevrouw en als ik adem hoor je van die piepjes. Maargoed het was wel echt heel Nice.

27 likes

Zit op het vliegveld te ontbijten en naast me zitten mensen aan de steak en frites met wijn en bier erbij. Altijd leuk die vliegveldregels.

afbeelding

31 likes

Omg, wordt de lange spijkerjas weer hip?! Ik heb één kledingstuk uit mijn jeugd bewaard (die jas dus) om te kunnen zeggen: ‘Goh, wat leuk, dat droeg ik ook toen ik 13 was! Wacht, ik moet ‘m nog ergens hebben liggen…’ en ik denk dat het moment bijna daar is!!

32 likes

Ik wil in de zon gaan liggen maar het is hier bewolkt :frowning_face:

Maar kom jij wel aan je jaarlijkse wettelijke vakantiedagen als jij 30 dagen in 2,5 jaar tijd verlof hebt gekregen? Met 32 uur heb je jaarlijks recht op 128 uur. Neem je die ook op binnen 1,5 jaar tijd? En waarom worden al jouw verlofverzoeken afgewezen? Een werkgever moet daar een goede reden voor hebben zoals een ernstige verstoring van de bedrijfsvoering wat zelden aan de orde is.

3 likes