Hahaha ik zou dit gewoon leuk vinden als ik chagrijnig ben, of is dat een biecht
Ik ben even muziek aan het downloaden voor in het vliegtuig. Kom erachter dat ik maar 5 nummers ofzo echt leuk vind. Kan ook geen andere muziek verzinnen
Ja dat heb ik ook wel gevonden. Maar alleen zoân adres sticker is niet genoeg om hem te versturen, dus daarom vraag ik hoe dat verder werkt. Wilde hem namelijk al opsturen maar ze namen hem niet aan
Hahaha inderdaad! Had het afgemaakt haha. Goede cadeau inspiratie voor als mijn vriend chagrijnig is
Haha mooi!
Van genoten dus, het nachtje weg (en even niet mama zijn)?
Hahaha dit zou zo iets voor mij zijn
Alle bewolking is eindelijk weg, nu kan ik de rest van de dag van de zon genieten
Herkenbaar! Luister al maanden hetzelfde. Dus als iemand een tip heeft dan lees ik graag mee.
En alvast een goede vlucht!
Welke crĂšme gebruik je? Als er minerale olie in zit, kan het zijn dat je laagje smeert dat hydraterend aanvoelt, maar eigenlijk je huid afsluit, waardoor je huid nog droger wordt. Tenminste, dat dacht ik, ik leg het niet heel goed uit of misschien wist je dit al lang!
Er was een poosje terug een hobby topic toch? Ik zag daar echt leuke dingen voorbij komen waar ik nooit aan gedacht had, misschien dat je daar nog wat inspiratie uit kan halen?
Ik had geen ontbijt meer in huis dus was vanochtend even langs de supermarkt gegaan, en toen ik terugkwam had mân vriend al thee gezet en toen hebben we lekker met verse croissantjes in het zonnetje op het balkon ontbeten, zo fijn!
Omg AA is zo lekker! Dit voor mijn verjaardag is echt prima, haha. Ga ik op mn lijstje zetten voor september
Loempiaâs maken alles beter, sowieso.
Wow ik heb echt een beetje een kater van de 3 wijn van gisteravond. Wat slecht. Hoe gaat dit over 10 jaar zijn joh.
Over 10 jaar ben je gisteravond nergens geweest en na een kop thee op tijd naar bed gegaan. Je bent misschien 's nachts nog opgestaan om te plassen.
Gvd ik heb nu al vijf keer op het GoT topic geklikt maar vergeten dat het maandag is en dat er dus een nieuwe aflevering is
Ik was dus op een verjaardag, en er liep een kindje rond en ik dacht Ă©cht dat hij Tumor heette? Klonk echt alsof de vader tumor riep. Pas toen de moeder riep, besefte ik dat het kind Timor heette.
Op een of andere manier kan ik de moeite hiervan altijd wel waarderen. Die persoon is dan duidelijk niet zo goed met taal, maar heeft wel onthouden dat er - zo nu en dan - een t achter een d komt.
A+ for effort.
Soort van âzekerâ gevoel, voor als ze opgelicht wordt, dat ze wel je nummer heeft (niet dat ze er wat mee kan denk ik)
Ik zou ook wel iemandâs nummer vragen denk ik, als ik 100 euro ging overmaken
Het is superlekker weer en veel mensen zijn ook met vakantie. Lijkt mij dat het toch wel mee valt? Maarja, donât hate me als het niet zo is haha