Er is (volgens mij) geen plastische chirurgie topic. Dus ik vraag het maar hier, hier zitten veel mensen. Heeft er iemand ervaring met het opvullen van de traangootjes?
hahaha oeps ik had die I als een L gezien. En zag er iets met tea, mom en algen in.
Niet de enige oma blijkbaar.
Schrikken zeg! Kan me voorstellen dat je je overrompeld voelt. Ik ben blij dat ze er daarna vandoor zijn gegaan en er niks ergers is gebeurd, los van deze nare gebeurtenis.
Ik had eigenlijk best graag het gesprek met ze willen aangaan. Maar ik snap dat dat waarschijnlijk niet geholpen zou hebben. Maar dan heb je in ieder geval nog de kans om aan te geven dat zoiets echt niet okƩ is.
Omg, wil ik in bed GoT kijken, doet mijn koptelefoon opeens raar en gaat āie een collega Facetimen
Gezien het vluchtgedrag denk ik dat ze dat dondersgoed weten maar ik snap je gevoel.
Oeps! Haha. Nam ie op?
Nee, ze nam gelukkig niet op. Heb maar even een appje gestuurd.
O nee! Hoe erg is het?? Of valt het het nog mee? Ik hoop dat je gewoon een egaal bruine gloed hebt nu
Ahh nou ik hoop dat het morgen meevalt dan:p
Beetje late reactie maar wat voor mij werkt is tijdelijk deactiveren! Dan verdwijnt je account wel even en kun je er niet op, maar dan is niet alles weg zegmaar en behoud je gewoon al je vrienden enzo. Het werkt voor mij ook goed want als ik me down voel kan ik er niet zo snel op, dus dan wordt dat FOMO gevoel niet versterkt.
O godā¦ kan je het nog op een of andere manier bijwerken dan?
Misschien helpt het nog om even te scrubben onder de douche? Om eventuele lijnen in ieder geval iets meer te blurren?
Ik haat het als mensen aso zijn en op zich laten wachten. Ik ga naar een feestje vanavond en we hadden normaal om 22u afgesproken maar ze vertrekt pas over 5 min.
Maar goed, hopelijk veel goeie rock en metal straks
Wanneer heb je weer een keer echt een dag vrij? Geen studie, geen werk?
Kijk je s8e2? (Eigenlijke vraag hier is vooral of die al te downloaden is)
Lijkt me niet want die moet in de US nog uitgezonden worden (vanavond, hun tijd) but I could be wrong.
Ja, daar ging ik eigenlijk ook wel van uit.
Had nog ijdele hoop haha
Bijzonderā¦ Ik heb tien jaar terug ofzo een paar maanden bij iemand in huis gewoond maar heb daar nooit ingeschreven gestaan. Toch is daar ineens post bezorgd van de GGZ voor mij. Na tien jaarā¦ En nooit is dat mijn officiĆ«le adres geweest. Dit is echt weird.
Nee, geen zorgen jongens. Geen link naar de download. En niet kijken als je geen spoiler wilt.
Edit: Oh kak, in de comments zie je meteen al spoilers die niet netjes verborgen zijn. Ik haal het nieuwsbericht weg.