heb een tijdje geleden ontslag genomen omdat ik er echt emotioneel/fysiek aan onderdoor ging en vond die keuze zo intens moeilijk maar ik kan nu een paar weken later wel huilen van geluk omdat ik mij langzaamaan weer mijzelf voel
Ik had een appel meegenomen op te eten tijdens mijn dienst. Toen zag ik een collega met een schilmesje de nagels van een patient schoonmaken. Appel gaat dus mee terug naar huis.
gad
ver
damme
Gewoon afhappen dan maar (die appel)
Haha ja daar is hij te groot voor en vind ik niet lekker eten.
Mijn moeder haar laptop had nog geen Adblocker en ik ging naar Youtube. Vergeet altijd wat voor drama dat dan is.
Willen jullie even meehelpen hopen dat iemand van wie ik dat graag wil mijn insta verzoek binnen nu en 4 uur accepteert? Haha super lame maar nu staat mijn story van het stappen nog online, dat mag ie op zich wel zien
Pas je op jezelf!
Normaal heb ik niet zulke boeiende stories dus deze mag ie wel even kijken
Knuffel
Wat nie tgaat gaat niet he!
Het is al gebeurd en hij heeft er op gereageerd. Bedankt voor het meehopen haha
Pfff⊠Ik heb echt NOOIT contact met jongens. Ben daar zo onhandig in. Nu dus toch contact met iemand via Facebook en nu Whatsapp (lang verhaal), maar voel me zo dom en onzeker bij alles wat ik zeg. Ik denk veel te ver na over wat ik zeg en doe
Ik wil je niks voorschrijven, maar je bent ook hier vaak een hulplijn rondom je werk. Zou je het fijn vinden/ kan het helpen als dat niet meer gebeurt?
Ik weet het niet natuurlijk maar soms is afstand van werk wel fijn als je overloopt. Dan helpen hopelijk alle beetjes?
Ben moe, niet kapot gewoon moe.
Wil eigenlijk morgen naar ikea en heb s middags met een vriendin afgesproken.
Nu twijfel ik om ikea door te laten gaan, ik kan gewoon slecht tegen het gevoel om nog iets te moeten komende week (of 2) en doe dat het liefst meteen.
Hoofd zegt: âga gewoon morgen, stel je niet aan met je moe zijn en pijnâ
Lichaam zegt: âdoe ff normaal en ga volgende week, tijd zat en je kunt best een week wachten. Niet zo moeilijk doenâ.
Dus wil eigenlijk een poll maken, maar dat zou dom zijn want weet zelf ook wel wat ik zou stemmen.
Goed verhaal weer Lentex, lekker kort ook
Ooh ja niet eens aan gedacht.
Nog een reden om niet morgen te gaan!
Ik snap je hashtag niet? #oma
Ik loop net naar huis, krijg ik gewoon een klap op mijn kont van twee jongens die achter me lopen. Het duurde ook echt een paar seconde voordat ik begreep wat er gebeurde. En toen rende ze natuurlijk al weg.
Echt een beetje naar omdat het van die dingen zijn waar je zo machteloos in staat.