Ja je zal het aan mij ook niet snel merken. Ik zou het zelf niet hebben gedaan als ik echt belangrijke taken had maar ik moest vooral die mensen vermaken, eten/drinken geven en ze naar hun kamer brengen (en vanaf daar moest een andere zuster het weer overnemen). Ik wist wel dat ik niet de enige was, 1 meisje deed het regelmatig voor stage aan.
Ik vind het een prachtige film, maar ik zou niet verder kijken als je āt zoetsappig en geen zak aan vindt
Let it alllll just raaaaaain on meeee
Yes Q is good for you
@SelenaGomez @Bunnyslippers
Jaaa Mainport! Jacuzzi voor het raam, mooi uitzicht en ook een sauna in de kamer.
Anyway, gefeliciteerd en veel plezier!
Ik wilde eigenlijk een paar uurtjes thuiswerken gisteren, vandaag en morgen. Beetje jammer dat mijn concentratie ver weg isā¦
Nee joh??
Ik ben zojuist naar de maccie gefietst voor mn paas diner. Frƶhe ostern!
Ik was mijn schoonmoeder aan het helpen in de keuken, maar volgens mij deed ik het niet goed, want ben nu alweer uit de keuken. Ze zei heel lief dat er niets meer te doen was, terwijl dat dus wel zo is haha. Maar mij hoor je niet klagen hoor, ik wacht wel het eten af. En heb wel als de ideale schoondochter mān hulp aangeboden en mān best gedaan haha.
Haha nee, zit nog aan de koffie!
Wow ik zit rustig bij een plas en opeens krijgen 2 groepen ruzie en zitten we er midden in. Maar nu 5 minuten later is het weer rustig terwijl er serieus gevochten werd?
Beste belissing van 2018 was het verwijderen van mijn account. Tering wat een rust.
Ik zit te denken om straks even een massage te nemenā¦ Hmm.
Geboekt āā
Hoop dat je inmiddels iets hebt gehoord of dat je het volgende al weet, maar zo niet: ik zie net op insta een berichtje van iemand die ook in sri Lanka is dat whatsapp en Facebook zijn uitgeschakeld daar, dus lastig om te communiceren daar nuā¦
Ik kan de laatste tijd zo slecht slapen overdag? Word er helemaal chagrijnig van iedere keer. Dan ben ik moe en blijf ik de hele tijd hangen in de twillight zone tussen slapen en wakker zijn
Oh zo herkenbaar dit voelt echt kut.
Klopt! Kreeg een berichtje dat ze wel konden mailen maar verder niks inderdaad. Maar gelukkig zijn ze net naar het binnenland gereisd, dus (voorlopig) veilig
Heeeerlijk
Ik ben nu met de derde soort wijn bezig vandaag. Eerste paasdag bevalt goed