Wat je even kwijt wil #20

Lief, dankjewel! Ik praat wel met wat andere vriendinnen maar het verdriet lijkt zo bodemloos

Nieuwe schoenen aan en doen natuurlijk pijn. Dom, dom, dom

Nou, Jesus Christ Superstar ook weer gekeken
 Kan er weer tegenaan dit jaar!

3 likes

Ik zit zo vol
 2 sec later “oeh paasbrunch leftovers heerlijk”

8 likes

Paasbrunch zit er weer in. En al vijf glazen champagne verder :+1:

4 likes

Love El Patio Andaluz, hebben een groot dakterras. Is wel in Woensel, dus weet niet of je zin hebt om daarheen te gaan. Is we Fucking lekker eten en sang.

Oh ja dit heeft iemand wel eens eerder aangeraden! Maar het ‘moet’ in de stad zijn :frowning:
Ik ga daar wel zeker nog eens heen thanks!!

Meh het is super lekker weer maar niemand wil mee naar buiten? Iedereen blijft binnen zitten en daar is het serieus koud gewoon. Heb blote benen en armen maar heb constant kippenvel. Buiten is het zoveel lekkerder mja dan zit ik daar in mijn eentje en dat is ook niet gezellig zeggen ze dan. Zo word ik nooit bruin hoor :roll_eyes:

1 like

Ik heb vanavond (23.00) weer nachtdienst, maar ga zo uit eten. Het liefst zou ik lekker een drankje bij het eten nemen, maar ik twijfel of ik dat kan maken.
Ik werk dus in de zorg, eigenlijk slaapt iedereen altijd gewoon ‘s nachts, ik moet hooguit iemand naar het toilet brengen.

Zou ik rond 17.00 een rosétje kunnen drinken?

6 likes

@anon42289517 Je mag me ook altijd appen he :heart:

Ik ben weer thuis. Lekker geluncht ergens met papa en zusje. En deze week komt mn zusje nog een paar dagen naar mij toe. Heb echt een vakantiegevoel door dit weer nu :heart_eyes: maakt me gelukkig

3 likes

Tuurlijk

1 like

Ja man

In 4 uur is dat ene glas allang uitgewerkt, je zou zelfs een tequila shot kunnen nemen en prima zijn om 11.

9 likes

Jullie zijn de beste. Proost!

11 likes

Yay! Geniet ervan :partying_face:

1 like

Ik lig in de hangmat bij mn ouders in de tuin :sunny:

3 likes

Ik kan dit weer niet aan. Sorry, vroege zomer dip hier.

5 likes

Fijne Pasen vanuit de natuur van Overijssel <3 Wat een rust

4 likes

Ik ben A star is born aan het kijken en zit nu op 24 minuten. Maar eigenlijk vind ik er geen zak aan, zoetsappig gedoe. Ik hoor van iedereen dat het een mooie film is etc. dus wil het een kans geven maar heb ook geen zin om nog anderhalf uur ofzo te ergeren.
Moet ik verder kijken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb wel eens een joint gerookt voor ik naar mijn stage ging met dementerende ouderen. Maar ik blow wel regelmatig dus ik was niet knetter stoned ofzo. En mijn werkzaamheden waren ook niet heel spannend ofzo. #durfoptebiechten

(Is maar Ă©Ă©n keer voorgekomen hoor :rofl:)

2 likes

Toen ik onregelmatige diensten werkte en vooral in de avond werkte blowde ik ook gewoon voordat ik ging werken. Ik ben dan ook wel echt een stoner.

2 likes