Wat je even kwijt wil #20

Hahaha ik was exact zo… Verschillende kindertentaccounts volledig in TH stijl inclusief (soms) bijpassende gebruikersnaam. Werd er op de middelbare school ook mee gepest, ze noemden me emo maar dat was ik totaal niet. Had wel soms bandshirts aan en mijn TH schoenen (wit én zwart, was er zo intens blij mee toen), maar verder was ik verre van alternatief/emo/gothic. Achja, kinderen…

En inderdaad, ieder weekend tijdschriften kopen in Duitsland. Woon zelf ook vlakbij de grens. Had de posters tot op het plafond hangen. Schrok me iedere keer weer rot als Bill midden in de nacht naar beneden kwam zetten, liggend onder mijn TH dekbedovertrek. Heb zelfs twee vissen gekocht en ze Tom en Bill genoemd. Het ging echt ver :joy:.

8 likes

Ik was moderator op Kindertent maar had geen TH layout op mijn profiel. :’)
Toen ik wist hoe je met photoshop en bepaalde meuk die standaard layouts kon veranderen voor wat anders, wisselde ik wekelijks van layout. :’)

Ik heb wel genoeg schoenen om 1 dikke maand elke dag wat anders aan mijn voeten te dragen. Maar niet genoeg kleding om langer dan 2 dagen te moeten overleven met dit weer. En ik kan echt niks leuks vinden in de winkels dat aan mijn eisen voldoen. :frowning:

1 like

Haha echt? Hoe heette je daar?
Ik heb laatst mijn oude kindertentwebsites nog eens bekeken in Wayback Machine, was wel grappig om te zien. Heb zelfs een (nog steeds) heel goede vriendin ontmoet in de chat.

Ik baal nu dat ik nooit kindertent heb gehad. Ik had wel digidier. Daar deed ik alsof ik Alex heartbreaker was hahaa dat mensen daar intrapte jezus.

2 likes

O.a .Myruin

1 like

Zo al bij oma geweest om cake te eten. En nu met mn vader en zusje lunchen :blush:

3 likes

We hadden kindertent vrienden kunnen zijn en dezelfde plaatjes op onze webplek kussen plakken.

11 likes

Ik vertelde van de week een vriendin over 25% korting bij de MAC. Ze reageerde met “oh lekker!”.
Verdere context bleef uit want we werden door een aso fietser van de sokken gereden (midden in de stad :weary:).
Nu appt ze me dat ze geen korting heeft gekregen gister. Zei al van joh ga ff terug naar de douglas dan? Zegt ze nu huh bedoelde je niet de mcdonalds :joy::joy::joy:

85 likes

aXSD

4 likes

Hmm dat zegt me zo niks, maar wel heel vet dat je daar moderator was!

Thnx :kiss: :kiss: :kiss: :kiss:

8 likes

Heb nu alleen nog maar meer zin :smiley:

1 like

Oh shit, kun je het nog uitmaken

3 likes

Ik hoop dat Ajax in ieder geval in de finale staan. En dat ze kampioen worden. Maar de beker nemen wij graag mee naar huis. Dus als je open staat voor een dealtje? :wink: wij moeten donderdag nog tegen PSV.

1 like

Heeft iemand een aanrader voor een niet dure plek met tuin/terras waar je kan eten in Eindhoven? Los van de standaard plekken :smiley:

Ik draag een kort spijkerjurkje en ik zit nu gewoon half met m’n blote kont op de stoel. En ik vraag me af hoe iemand van 1.70 zo’n jurkje staat

3 likes

Ik hoop.voor jou dat het een met stof beklede stoel is. Anders sterkte alvast!

Nope, nepleer :weary:

1 like

Wij hebben een dhl-punt in het dorp bij iemand thuis. Ik vraag mijn vriend of hij een retourpakje langs kan brengen want ik kan niet. Hij: ja hoor ik ga wel dan hoef jij niet bij mensen langs.

Deze man snapt mij.

25 likes

Ik ben zo intens verdrietig dat ik niet kan stoppen met hysterisch huilen. Nu is mijn beste vriendin ook nog eens boos op me en ik weet echt niet wat ik met mezelf aan moet