Ok ik heb eigenlijk geen idee, is het wel korte broeken en hempjes weer vandaag? Mijn huis is op het oosten dus het is hier binnen altijd eerder altijd legging + dik vest weer.
Ik kom net toevallig Taarten van Abel tegen op tv. Wist helemaal niet dat dat programma nog gemaakt werd en ik vind het echt leuk hoe hij met die kinderen omgaat.
Voor het jubileum met mijn vriend wil ik volgend weekend een mooie suite boeken ergens van zondag op maandag. Heeft iemand van jullie een tip voor een mooi hotel? Mag vanaf Utrecht een uur rijden zijn elke mogelijke kant op
@Prettyprettyprincess jaaaaa love Tokio Hotel! Vroeger hing mn hele kamer ook onder met posters en vlaggen. 16 mei ga ik weer heen, met wat meiden van hier.
In het Mainport hotel heb je ook kamers met jacuzzi en sauna! Is ook een designhotel dus zijn ook aparte kamers met afhankelijk van waar je zit ook een mooi uitzicht.
Ja heel goed. Als ik weet dat ik echt een eind ga fietsen neem ik vaak van te voren een pufje en dan heb ik nergens last van. (Enig nadeel is dat de puffer iets van 35 euro kost en dat ik het zelf moet betalen. Nu kan ik dat gelukkig gemakkelijk. Maar het voelt zo als zonde geld. Maar goed, dat is echt gezeur in de marge in mijn geval.)
Ik wil graag mān haar semi permanent kleuren in een donkere kleur maar heb echt geen idee hoe ik vind welke haarverf het beste is en langst mooi blijft van kleur en niet zo duur is. Iemand tips?
Aaah zo leuk! Moet zeggen dat ik Bills stijltje nu ook best vet vind haha. De nieuwe muziek ken ik niet echt. Veel plezier alvast
Anthropoligy. En dan net doen alsof je een heel huis mag inrichten met spullen van hun en alles in je mandje pleuren wat je leuk vind. Of kijk op asos.com en bedenk een evenement of reis nodig hebt en pleur alles in je mandje wat je daarvoor nodig hebt haha.
Thanks! Ga gelijk kijken!
Misschien via DuoLingo een taal leren?
Ik las het op het nieuws en dacht jaja het zal wel meevallen maar heel mijn straat staat blauw gadverdamme
@TheOne @CharlotteYork @Virtual-Insanity @Madrid @ScrantonStrangler Thanks! Nog steeds niks gehoord maar hopelijk ligt het inderdaad aan de verbindingā¦
Haha omg, dan hoop ik dat jullie een groot huis krijgen met veel kamers
Hahah nou, ik geef ze tegen Tottenham best een goede kans, dus dan moeten ze alleen de finale nog door. Mag hij ook de kamer kiezen?
Oh waar ben ik aan begonnenā¦ Ik ga morgen mijn laminaat in de woonkamer opnieuw leggen omdat het helemaal los ligt. Maar waar laat ik al mijn spul? Tot nu toe is mijn oplossing voor alles:op mijn bed of onder de douche maarja, daar past ook maar een maximaal hoeveelheid.
Oh en ik realiseer nu pas dat Heidi Klum en die kerel van haar van Tokio hotel natuurlijk beiden Duits zijn!
Ik heb een aantal keer mijn haar gekleurd met die casting creme gloss van lāoreal. Het is uitwasbaar en duurt wel lang voordat het er eenmaal uit is. Maar het wordt wel steeds vager dus mijn uitgroei viel niet zo op
Dat wil je stiekem zelf ook
Buikschuivende Marc zou ik direct aan mān muur hangen.
Ik had eergisteren borrel met mān collegaās, de week daarvoor was ik ook uit gegaan met een aantal collegaās. ĆĆ©n collega heb ik heel veel mee gezoend maar toen ik op de borrel kwam hoorde ik van anderen dat hij het niet chill vond dus na een paar biertjes heb ik nou gevraagd hoe het zat (het kan me de ballen schelen dat iedereen het weet haha). Zei die dat ie niet hier ding gingen doen (que?) maar wel buiten het restaurant lol. En dat ie per dag leefde en keek of de titanic de ijsberg zou raken (ja sober waren we allemaal niet meer). Maar goed, de stad in, weer de hele avond samen, waren samen op pad gegaan nog. Wilden onze spullen op gegeven moment ophalen, was die garderobe dicht (terwijl dat dus helemaal niet zou moeten haha, hij hoorde nog open te zijn). Anyhow, toen is hij bij mij blijven slapen, van het een kwam een ander, toen de volgende dag samen de stad in om te ontbijten en onze fiets te zoeken en toen hebben we nog een terrasje gepakt. Ondertussen weet iedereen het op werk haha. Liep gisteren weg en mān baas riep nog na of ik alleen naar huis ging . Hij weet echt niet wat hij met de situatie aan moet volgens mij maar ik vind het zo facking grappig haha. Eind van het random verhaal.