Wat je even kwijt wil #20

Ben je in de Levi’s winkel in den bosch geweest? Heb dit een paar maanden geleden precies hetzelfde gehad. Ook slecht geholpen en gevraagd welke kleur het dan was, kreeg ik ook het antwoord ‘blauw’. Joh dat zie ik zelf ook wel :woman_facepalming:t4:

Oh echt… zo flauw vond ik het! Maar nee ik was in Rotterdam!

1 like

Los in het sprookjesbos!

1 like

Als de baby zo op bed ligt, ga ik een mcflurry scoren en daarna lekker douchen. Zin in :hugs:

4 likes

Dan is er dus niks veranderd. Inmiddels kom ik er niet meer, maar ik was enkele jaren terug ook niet zo te spreken over hun klantvriendelijkheid. Toen kocht ik alleen maar broeken van Levi’s totdat ik me afvroeg waarom ik dat bleef doen terwijl ik zo slecht geholpen werd in de winkel??

Edit: De winkel in Den Haag is me wel positief bij gebleven.

Wij hebben met verhuizen via werkspot een man gevonden die een soort minivrachtwagen had en met nog een man hebben ze ons hele huis verhuisd voor 300e. Alles naar de plek gedragen waar het nodig was, wasmachine naar zolder, alles. Als je alleen wat zware dingen moet vervoeren en op de nieuwe plek zetten is het vast veel minder. Hij kwam bij ons ook niet uit de buurt dus vindt het blijkbaar niet erg om een eind te rijden. Ik heb zijn nummer nog dus als je wil mag je pb’en. Ik zou je graag komen helpen maar ik ben ook niet fit en moet komende week naar de bedrijfsarts :scream:

1 like

Wooow ja ik ben mijn lichaam ook zo dankbaar dat doorslikken kan en ik niet toch na twee strips bloedingen krijg :pray:

Morgen wordt het iets koeler dan vandaag en ik ga naar Scheveningen, kunnen blote benen dan of zal dat te fris zijn?

Verkeerde topic denk ik? Vind het er wel heel mooi uit zien!

Ik zou geen blote benen doen morgen, vond het vandaag ook nog niet heel warm in Scheveningen (al liepen er genoeg mensen rond in alleen badkleding).

1 like

Haha, ik in 0416

Weet iemand of de winkels in de grote steden morgen open zijn?

Wat gezellig, groetjes :stuck_out_tongue_winking_eye:! Ik zou geen blote benen doen. Uit de zon is het hier best fris vond ik, met de wind…

1 like

OK, doe ik toch een lange broek aan. Vond het vandaag in de wind soms nog best fris met korte broek en aan zee is het vaak inderdaad nog wat koeler.

Vanmiddag op terrasje gezeten en buiten in de zon geweest en ik ben me nu toch moe. Hoe dan?

Op zich zou ik best naar bed kunnen gaan :sweat_smile:

1 like

Ik weet niet of jij dat ook heb, maar ik word altijd heel loom/moe van de zon/warmte.

Ik heb superveel gedronken (geen alcohol) en echt een heel pak koekjes en een hele pizza gegeten vandaag. Dus ik ben hartstikke misselijk, maar ik ben heel onverwacht nu onderweg naar een feestje aan de andere kant van het land en ik vraag me af of dit een goed idee is :joy:

3 likes

Jaa dat inderdaad ook

1 like

Ik heb net toch maar mn huis schoongemaakt en nu beloon ik mezelf met een pokebowl bestellen (ookal heb ik alles in huis om couscoussalade te maken). Zin in :drooling_face:

1 like

Ik ben vandaag een heel klein beetje verbrand, morgen echt alle randjes goed insmeren.