Leuk! Eentje gehuurd of zelf gekocht? Ik wil dit ook doen! Vorige zomer even op een normaal skateboard gestaan, en vind het wel vet eng want onhandig en balans is niet zo best, maar was al zo leuk! (ik had wel iemand aan wie ik me kon vasthouden die dan meerende en toen ik het een beetje doorhad werd ik losgelaten hahah, alsof ik leerde fietsen :’))
Mijn vriend zegt dat hij de Luckytv’s van Freek Vonk niet kent… Wat moet ik hier nou mee?!
Steek hem in zn rug
Gehuurd op Scheveningen bij zo’n surftent! Ik vond het ook eng eerst, diegene met wie ik was had haar eigen board mee en ik ging eerst even oefenen op die van haar maar ik voelde me echt een wiebelend giraffejong die ik heb gehuurd was wat groter! Ik vroeg nog aan dat meisje van de verhuur: hebben jullie grotere of zijn alleen deze er nog?
En toen zei ze: nóg groter?
Maar na een beetje heen en weer voelde ik me al snel zelfverzekerder en stabieler en was het superleuk, na een tijdje kon ik ook een klein beetje sturen enzo! Dus doe het!!! Longboard is wel makkelijker om te leren natuurlijk! Skateboard is klein
Ik wilde net zwemmen maar er liepen allemaal naakte kleine jongetjes in het water te plonzen en het voelde gewoon fout. Naakte kinderen van 8 plus vind ik gewoon een beetje naar eigenlijk.
Eindstand ik zit in een voetenbadje
Leuk! Ja ga er aankomende zomer achteraan
Ik moet ineens aan een grappig verhaal denken. De nicht van mn moeder had eens iemand op visite en ze had haar toen een flesje “sap” gegeven. Die gene heeft dat braaf opgedronken. Later toen de visite weg was dacht ze even proeven van dat sap. En toen dacht ze gadver wat zoet. Kijkt ze op de verpakking was het pura ranja. Diegene heeft gewoon een flesje ranja opgedronken en niks gezegt hahahaha
Begrijpelijk. Krijg je de mogelijkheid geboden om daarover na te praten?
Haha wooh, 046 geboren en opgegroeid, 0475 woon ik nu en 0495 werk ik nu
Een uur en 40 minuten met de trein! Maar als ik dan met de trein de stad binnenrijdt, dan krijg ik weer een lach op mijn gezicht. Ik vind het nu heerlijk als ik er af en toe heen moet voor de uni (ben nog mijn scriptie aan het schrijven)
Hoe ver moet jij straks reizen?
Wow ik wist niet dat er nummers met 4 cijfers bestonden.
@Prettyprettyprincess @HvO ik heb jullie suggesties uitgebreid onderzocht en uit tactisch oogpunt toch maar voor het vastbinden gegaan.
Als ie doodgaat moet ik uit ons koophuis en dat vind ik niet zo chill dus ja, dan maar laten leven
Ik snap nu waar de term tortelduifjes vandaan komt.
Een van de duiven landde 4 meter verder op de schutting van de andere duif. Vervolgens deed hij zijn best loopje naar het andere duifje toe en begroette hij haar door zijn kopje tegen de andere aan te doen. Dat ging even door. Vervolgens gaat hij op haar zitten, flapperen ze een beetje en is het gedaan met de pret. Nu zijn ze al 5 minuten aan het nakroelen en ik vind dat echt heel lief.
Afgelopen week zag ik hetzelfde tafereel met een meerkoet en dat ging er een stuk gewelddadiger aan toe, ze werd helemaal onder water geduwd! Hetzelfde met de eendjes.
Ik voel me een beetje een pervert dat ik zoveel seks observeer, maar ze doen het in de openbare ruimte dus dan mag het best.
Mijn vriend en ik hebben een hotel geboekt en we hebben een kamer op de bovenste etage met enorme ramen. En toen we in de lift naar boven gingen dacht ik jezus als hier brand uitbreekt heb je een probleem. Gaat net het brand alarm af daarna wel een bericht dat er niks aan de hand was, maar schrok me dood.
Yep, hier is het 0113
Ik was vandaag in een Levi’s winkel en ik werd echt slecht geholpen. Duurde echt lang en da vroeg ik een andere maat en dan pakte ze de goede maat maar een hele andere broek. Toen was ik er helemaal klaar mee en dacht: “Ik bestel wel online.”
Dus ik vroeg aan een verkoper: “Welke kleur is dit?”
En hij zei: “Blauw… HAHAHAHA!!!”
“OH JOH?!”
“Ja op de website hebben ze allemaal gekke namen. Maar als je dit nummer invult op de site kom je uit op deze broek.”
Niet dus.
Ik had niet echt een goeie dag vandaag, maar heb mezelf net in de steigers gezet want ik heb zo een afspraakje bij een leuk restaurant met mijn vriend. Er is weinig wat een glas wijn en lekker eten niet kan oplossen, toch?
Als iemand een oplossing heeft voor te veel wijn en dan nog uit eten moeten, hoor ik het ook graag
Haha! Even een koffie en een groot glas water bestellen en dan dapper doorgaan!