Doe het niet! Als puber meisje heb ik mijn les geleerd
Ik ben echt een sukkel.
Mn moeder heeft me uitgenodigd om morgen voor Pasen bij haar en dr vriend te komen lunchen. Totaaal geen zin in (heb niet echt een band met haar) maar om de goede dochter uit te hangen (en misschien nog een paar karma punten mee te pakken haha) toch maar ja gezegd.
Realiseer ik me net dat ze in haar appje vermeldde dat ze wist dat de rest van mn familie andere plannen heeft en dat ze me dus gewoon uit soort van medelijden heeft uitgenodigd omdat ik anders niks heb. Ik wilde juist niks morgen en had dus prima nee kunnen zeggen. Echt fml
Edit: hoo @Nox dit was niet als reactie op jou bedoeld, sorry!
Denk dat je voor een paar euro die rok kunt laten aanpassen bij een kleermaker. Je kunt diegene ook even vragen of de short ingenomen kan worden. Is meestal wat duurder maar heb nooit spijt gehad van zulke dingen. En zo kun je er toch nog plezier van hebben!
Take one for the team! Ik ga alvast in het ongemakkelijke verhalen topic wachten op jouw verhaal.
Morgen afmelden en dan lekker chilldagje voor jezelf van maken
Ik zou dit zo graag willen en heb al 1000 smoesjes bedacht, maar ze heeft me gisteravond pas gevraagd dus ik kan het echt niet maken om opeens weer af te zeggen. Heb al wel met mezelf afgesproken dat ik na 1,5 uur mag gaan dus dan ga ik lekker de rest van de middag de zon in en wielrennen kijken. Heb ik iig nog iets om naar uit te kijken
Hmm snap ik.
Na een uur is ook okƩ en ziekmelden?
Nah ze heeft vast veel lekker eten toch? Dat verzacht de pijn?
Haha als het echt heel erg is ga ik er na een uur vandoor! En meestal zorgt ze idd voor prima eten dus ik ga me daar maar gewoon op focussen
Ga jij wel wat leuks doen morgen?
Ben bij mn ouders maar iedereen is de hort op, dus ik stap as we speak in bad met een boek en een wijntje
Volgens mij poste ik hier maandag dat ik me kut voelde omdat ik bikiniās was wezen passen in de h&m en me ineens heel erg bewust was van mijn pensā¦ Vandaag heb ik een bestelling met bikiniās binnen gekregen en een paar staan me zo leuk dat ik er helemaal vrolijk van word. Buikje is uiteraard nog steeds aanwezig, maar de bikiniās zijn en staan leuk!
Sowieso bikiniās passen bij H&M, echt de hel.
Dat licht. En dan kan je jezelf ook nog van alle kanten bekijken.
Fijn dat je geslaagd bent!
Sorry dat ik niet meer zo actief ben! gaat gewoon niet joh.
Heb het zo onwijs naar mān zin hier en geniet enorm hard.
Still luf ya all
Niet op een event geweest maar zakelijk wel veel contact met het bedrijf gehad. Super fijne mensen en mooie ideeƫn. Ze deden eerder ook wel eens live webinars op fb. Misschien kun je dat eens proberen om te kijken of het wat is.
Het is heel erg in de sfeer van het omdenken etc. Ik weet dat ze ook wel klanten hadden waarbij de events/cursussen door de werkgever werd vergoed.
Misschien is het meetingtopic iets voor jou?
Zoooooo boos op mān vriend! Wij zaten beneden tv te kijken toen zoontje me riep. Hij wordt ās nachts weleens wakker om te plassen en is dan vaak half in paniek. Dus ik erheen om hem te kalmeren. Hoor ik mijn vriend me achterna komenā¦en naar de badkamer gaat. Zegt kid (uiteraard) dat ie moet plassen. Dus wij naar de badkamer, zit vriend daar te schijten! Hij was aan de diarree dus het stonk nog 100x erger dan normaal. Ondertussen was de kid in paniek vanwege de hoge nood en de stank. Dus mān vriend ging snel afvegen, doortrekken en opstaan. Helaas zag zoon de schade al voordat er werd doorgetrokken āik moet plassen, maar dat is echt goor!!ā. Uiteindelijk heeft ie onder de douche geplast. En nu ben ik boos, want beneden is gewoon een wc en de kans dat de kid moest plassen was 10/10. Oke nu ik uitgetypt ben moet ik er wel een beetje om lachen. Maar geez, poep de volgende keer gewoon beneden gast.
Net een bad genomen met een Lush oliebal (geen oliebol), een glas whisky, kaarsen om me heen, maskertje op, Disney film Hercules op mān laptoppie en een kat op de overloop die me in de gaten houdt. Dit is het goeie leven.
Ben bij mn ouders en ik dacht ff een schone handdoek pakken uit de kast
Tref ik een enorme tiet aan in een Tupperware bakje lol
Nu zijn mn vriend en ik helemaal melig aan āt doen om die tiet haha zo kinderachtig
En ik hoop maar dat mān moeder binnenkort weer een cursus heeft van dr werk ofzo (ze werkt met vrouwen en babyās) en dat āt dus daarvan is
Haha wtf. Ben echt heel benieuwd naar het verhaal achter de tiet.