Ik was net in de stad en ik kon echt geen leuke kleren vinden
Lijkt me wel grappig om uit te proberen. âHee sorry, beetje laat, maar bedankt hèâ en dan kijken hoe ze reageren.
Nou hè hè het is kwart voor 4 en eindelijk is de zon ook op mijn balkon te vinden. Ik heb echt een kut balkonnetje
Ah ik hoop het ook voor je!! Succes met alles
Goedzo! Jij gaat niet met je zwangere buik een bank lopen tillen! Als mensen om een stomme reden nee zeggen ontvang ik graag het telefoonnummer van hun moeder, want dan ga ik even een hartig woordje met ze spreken.
Hier precies hetzelfde!
Alleen maar goed dat Anna Maluma zich een beetje comfortabel maakt toch
Is iemand weleens bij een event van 365 dagen succesvol geweest? Ik heb een Facebookvriend die erover post en ik vind het zo sektarisch overkomen op de een of andere manier.
Blijf je in 050 wonen?
Ik heb er ook gewoond, 5 jaartjes tot ik afgelopen augustus ben verhuisd voor werk en de liefde. Maar we zouden allebei zo weer teruggaan als we daar werk en een huis konden vinden. Echt nog steeds verliefd op die stad
Ik niet maar een oudcollega wel. Die vond het een uhm, bijzondere ervaring. Veel vrouwen van 50+ en heel erg gericht op de law of attraction en nogal Amerikaans in communicatie
Ahhh jammer! Hier dus hetzelfde⌠Maar door de verhuizing konden we wel samenwonen en hebben we heel veel nieuwe contacten opgedaan. Ook wonen we nu dichterbij onze ouders. Ik hoop dat de verhuizing ook voor jou wat moois met zich meebrengt
Wat lief trouwens je berichtje. Dankjewel!
Manfiguur komt langs vanavond âna voetbalâ. Dus ik heb gezegd: oke is cool. Maar hoe laat is de âvoetbalâ? Ik heb net âvoetbalwedstrijden vanavondâ gegoogled maar ik weet niet welke wedstrijd het belangrijkst is xxxxx anoniempj pls help
Hahaha ik vind alle woorden die forummers hebben voor vriend of kind zo leuk
Aaaah oke thanks haha. Ik gok maar op Ajax
Eigenlijk noem ik het mijn âpiemelâ maar dat zou denk ik een beetje gek staan
Zo noem ik scharrels ook vind ik zelfs ergens best een lieve benaming hagaga.
Nee hij stuurde âIk ga voetbal kijken vanavond, daarna naar jou?â Dus ben safe. Nu ga ik mezelf toonbaar maken en als een braaf vrouwtj wachten tot de man arriveert
Ik wilde al tijden eens proberen te longboarden en vandaag eindelijk gedaan en ik vond het zo leuk!
Er zijn pizza en kipnuggets onderweg. En ik kijk âIk durf het bijna niet te vragenâ terug. Gisteren ingerold, en ben zeer geĂŻntrigeerd, deze programmaâs doet BNN(VARA) altijd het zo goed.