Wat je even kwijt wil #20

Ik was net in de stad en ik kon echt geen leuke kleren vinden :frowning:

Lijkt me wel grappig om uit te proberen. “Hee sorry, beetje laat, maar bedankt hè” en dan kijken hoe ze reageren.

2 likes

Nou hè hè het is kwart voor 4 en eindelijk is de zon ook op mijn balkon te vinden. Ik heb echt een kut balkonnetje

Ah ik hoop het ook voor je!! Succes met alles :grin:

1 like

Goedzo! Jij gaat niet met je zwangere buik een bank lopen tillen! Als mensen om een stomme reden nee zeggen ontvang ik graag het telefoonnummer van hun moeder, want dan ga ik even een hartig woordje met ze spreken.

12 likes

Hier precies hetzelfde!

Alleen maar goed dat Anna Maluma zich een beetje comfortabel maakt toch :heart_eyes:

2 likes

Is iemand weleens bij een event van 365 dagen succesvol geweest? Ik heb een Facebookvriend die erover post en ik vind het zo sektarisch overkomen op de een of andere manier.

Blijf je in 050 wonen?

Ik heb er ook gewoond, 5 jaartjes tot ik afgelopen augustus ben verhuisd voor werk en de liefde. Maar we zouden allebei zo weer teruggaan als we daar werk en een huis konden vinden. Echt nog steeds verliefd op die stad :two_hearts:

1 like

Ik niet maar een oudcollega wel. Die vond het een uhm, bijzondere ervaring. Veel vrouwen van 50+ en heel erg gericht op de law of attraction en nogal Amerikaans in communicatie

2 likes

Ahhh jammer! Hier dus hetzelfde… Maar door de verhuizing konden we wel samenwonen en hebben we heel veel nieuwe contacten opgedaan. Ook wonen we nu dichterbij onze ouders. Ik hoop dat de verhuizing ook voor jou wat moois met zich meebrengt :two_hearts:

1 like

Wat lief trouwens je berichtje. Dankjewel!

1 like

Manfiguur komt langs vanavond “na voetbal”. Dus ik heb gezegd: oke is cool. Maar hoe laat is de “voetbal”? Ik heb net “voetbalwedstrijden vanavond” gegoogled maar ik weet niet welke wedstrijd het belangrijkst is xxxxx anoniempj pls help

11 likes

Hahaha ik vind alle woorden die forummers hebben voor vriend of kind zo leuk

7 likes

Aaaah oke thanks haha. Ik gok maar op Ajax :crossed_fingers:t2:

Eigenlijk noem ik het mijn “piemel” maar dat zou denk ik een beetje gek staan

10 likes

Zo noem ik scharrels ook vind ik zelfs ergens best een lieve benaming hagaga.

1 like

Nee hij stuurde “Ik ga voetbal kijken vanavond, daarna naar jou?” Dus ben safe. Nu ga ik mezelf toonbaar maken en als een braaf vrouwtj wachten tot de man arriveert

15 likes

Ik wilde al tijden eens proberen te longboarden en vandaag eindelijk gedaan en ik vond het zo leuk!

9 likes

Er zijn pizza en kipnuggets onderweg. En ik kijk ‘Ik durf het bijna niet te vragen’ terug. Gisteren ingerold, en ben zeer geïntrigeerd, deze programma’s doet BNN(VARA) altijd het zo goed.

3 likes