Ik las dit als “Oscar Kazan doet baby doodschoppen” en dacht zijn zelfs de meest marginale van mijn jeugdliefdes nou problematisch?
Maar gelukkig ben ik scheel en moe.
Ik las dit als “Oscar Kazan doet baby doodschoppen” en dacht zijn zelfs de meest marginale van mijn jeugdliefdes nou problematisch?
Maar gelukkig ben ik scheel en moe.
Ik heb gewoon goed geslapen vannacht maar ben niet vooruit te branden, had echt moeite met opstaan. Maar nog drie dagen werken en dan op wintersport!!
Ik voel me nu gelukkig stuk beter dan gisteren. 1 collega zei al meteen wat doe jij hier, je hoort in je bed.
Waarom vind ik me afmelden altijd zo moeilijk?? Heb al dagen last van iets en dat weten ze op werk, begeleider zei zelfs dat ik vandaag gewoon lekker thuis moest blijven. Wil echter wel nog wat doen dus ik ga gewoon thuiswerken en heb dat ook gezegd net.
En toch voel ik me mega schuldig. Echt waar slaat dit op
Ja, maar alleen met agavesiroop en fruit en noten
Ik vond het eerst ook echt niet lekker, maar ik doe er diepvriesfruit, een halve banaan en een shitload aan kaneel op en vind het dan wel lekker!
Havermouttaartjes/mug cakes! 30 gram havermout, ei, banaan en wat kaneel of cacao in de blender gooien en daarna in de magnetron of oven!
Maar vind overnight oats, met vanille skyr, havermout, lijnzaad, een beetje water en vanille aroma ook gewoon echt lekker! S ochtends een appeltje in de kaneel doen, in de magnetron opwarmen en bij je oats doen en klaar is je ontbijt!
Ik vind het heerlijk!
Ik vind het zelf heel lekker om er een beetje vanille door te doen. Meng het zelf altijd met plantaardige melk, griesmeel, lijnzaad, notenmeel en frambozen. Ik kook het wel, overnaight vind ik minder lekker.
Maar alleen met koemelk vind ik het ook heel lekker. Ik ben ooit met dit recept begonnen en heb er daarna zelf vanalles aan veranderd:
Ja als overnight oats met banaan, ongezoete cacao poeder ,honing, lijnzaad , en water.
Tweede dag dat ik mij verslapen heb en dus moest haasten om nog op tijd de deur uit te gaan en op bestemming te komen, zucht.
Het enige dat ik kwijt wil is: Mehh. Alles voelt kut
helaas herkenbaar
Yes trein rijd niet verder naar arnhem dus moet onderweg een bus pakken. Daar heb ik 1 minuut voor en die minuut is zojuist omgegaan omdat iemand een gesprek ging knopen met de machinist… ik hoop dat ieh er nog staat en anders heb ik 5 min om naar mn werk te rennen…
Ik was vanochtend mega vroeg wakker en heb zo’n productieve ochtend gehad. Bed verschoond, 2 opdrachten afgemaakt, 1.5 uur gewandeld, en aan een sollicitatie gewerkt.Voel me helemaal on top of the world.
Edit: On top of the world? Daar moet wel een passend liedje bij.
Hoe laat was je dan wel niet wakker joh?
5.15 normaal denk ik dan: ja dikke doei en draai ik me om, maar nu was ik echt gewoon wakker en ik voelde me ook uitgeslapen?
Poeeeh respect!
Wauw bizar! Goed begin van je dag!
Hahah ja denk zelf ook niet dant het een gewoonte gaat worden.