Wat je even kwijt wil #16

@boemboem
M’n andere broertje gaat stage lopen bij jou in ‘t “durp”.
Op de middelbare school.

Moest ik even kwijt, doei.

2 likes

Wentelteefhes Wednesday en Turkse Pizza Thursday?

6 likes

Ah gelukkig!
En leuk!

I’m in!

1 like

Hahaha grappig! Die hebben mij een baan aangeboden vorig jaar maar heb ik afgeslagen. Wel leuk daar en echt relaxe dorpsleerlingen.
Heb je post ff aangepast, schoolnaam weggehaald, ivm zoektermen :stuck_out_tongue_winking_eye: en privacy!

Ik lustte suikerbrood dus snel even een plakje gesneden en op het aanrecht neer gelegd zodat ik drinken kon inschenken. Nu eet ik en voel ik iets ‘scherps’ om mijn tong? Oja… daar lag vanmiddag madam janette… Karma want ik ben aan het dieëten!

3 likes

En taco’s dan…

Bij mij op stage ben je juist speciaal als je een bruine botherham met kaas hebt, iedereen heeft bij mij van die ‘andere’ dingen, zoals elke dag tosti’s, bieten salade, restjes en doe het zelf salade, eten van gisteren, bouwpakketten van crackers, allerlei soorten soep, sap diëten en alles wat daar nog zeg maar bijhoort. Dus wanneer ik dan aankom met mijn witte boterham met hagelslag krijg ik commentaar OMDAT HET ZO GEWOON IS, laat mij lekker, ik laat jullie toch ook met rust, laat mij dat dan ook :weary:

13 likes

Ik krijg al commentaar als ik komkommer en tomaatjes eet :joy: en laatst zei een collega ook dat het hem opviel dat ik wel erg vaak hummus eet. Waar the fuck letten mensen op man :sweat_smile::sweat_smile: Maarja ik denk dat sommigen er iets van zeggen om zomaar een praatje met je te maken

3 likes

Ik ben op mijn 21e lid geworden bij een studentenvereniging met een ontgroening, jaarclub en wat verplichte dingen zoals de sociëteit schoonmaken. Ik merk in sommige dingen heel veel verschil qua leeftijd en andere dingen juist helemaal niet. Ik denk dat je leeftijd juist een voordeel is voor tijdens de ontgroening, omdat je alles wat minder serieus neemt. Zo’n vereniging moet je wel liggen trouwens. Ik kom er steeds meer achter dat het niet zo mijn ding is.
Verder kun je misschien een actieve commissie doen bij je sportvereniging (en dan regelmatig met die mensen wat gaan drinken)? Of een activiteit organiseren?

1 like

Hahahaha! Ja inderdaad. Waar let je op. Ik krijg ook altijd commentaar als ik yoghurt eet. “Ja zit je weer je door die bak te schrapen” . :tipping_hand_woman:

Nee, brood kruimelen boven je toetsenbord is lekker :laughing:

1 like

Ik word altijd heel droevig als ik goody-goody door weer en wind op de fiets naar werk ben gekomen want goed voor het milieu en de collega tegenover mij dan een boterham rijkelijk belegd met filet americain zit weg te werken.

1 like

Wist niet of er meerdere middelbare scholen waren, goed dat je het zelf kunt aanpassen.
Aah ja ben eens benieuwd met ‘m. Hoorde al dat er genoeg kratten bier in de docentenkamer stonden.

Hij moet nu elke dag vanuit Nijmegen komen… de andere stageplek had lastminute afgezegd. :unamused:

In Delft ook dan?

Maar ja ben gelukkig binnen! Heb bij alle buren aangebeld die zich kapot gelachen hebben want ben echt de kneus van de gant die altijd dit soort dingen heeft, en nu morgen maar eens een sleutel gaan fixen.

Mijn tattoo is opeens een beetje raar aan het doen? Twee lijnen zijn opeens wat dik en er lijken blaasjes oid in te zitten?? Terwijl hij al bijna een jaar geleden gezet is

Ja, ik heb gehoord dat ze bij het sleutel uitdelen ook gangen (a en b) omgewisseld hebben, bij de woningstichting kunnen ze er ook wat van.

1 like

Lekker incapabel. Ze kunnen sowieso weinig daar ben ik achter gekomen. Laatst ook met de keuken inspectie, nog geen 24 uur van te voren aangekondigd.
Hoop dat ze morgen capabel genoeg zijn om aan m’n incapabele zelf nog een sleutel te kunnen geven haha.

Door al die lunch opties die hier steeds genoemd worden realiseer ik me maar eens weer hoeveel ik van een boterham met kaas hou. Zo’n lekker verse boterham met knapperig korstje en dan een dikke laag boter en kaas erop… Zo intens lekker, ik krijg er gewoon zin in nu haha.
Ik eet het ook niet elke dag, maar als ik elke middag en avond alleen nog maar boterhammen mocht eten zou ik een gelukkig mens zijn.

5 likes

Ik heb koorts en ik zweet me helemaal de tering

Roeien is een goeie, in mijn stad is dat ook populair en zijn die verenigingen heel actief. Ik denk dat die mensen het alleen maar leuk vinden als je ze wat vaker appt!
Waardoor die vereniging toch niet zo mijn ding is komt deels door de mensen (die heel aardig zijn, maar heb meer aanspraak met anderen van buiten die vereniging) en deels door het soms wat oppervlakkige karakter denk ik. Heb het er verder wel naar m’n zin!

1 like