Dankjewel!!! Lief
Er zijn twee schilders boven in mijn huis bezig, ik voel mezelf gewoon ongemakkelijk in eigen huis.
Hopelijk zijn ze snel klaar.
Ik word al een aantal weken gebeld door een privé nummer. Normaal kan ik nooit opnemen, want mag niet bellen tijdens werktijd. Nu ben ik een paar dagen vrij en ze hebben sinds maandag 2x gebeld. Als ik opneem hoor ik ruis en stemmen op de achtergrond en wordt de verbinden binnen een paar seconde verbroken . Meer mensen dit gehad? Wat moet ik hiermee? Bel-me-niet-register al aangemeld.
Ik doe altijd havermout + melk + banaan + blauwe bessen in een bakje en dan 30 sec in de magnetron! Of met appel en kaneel, dat is ook lekker
Ja ik vind het oprecht lekker! Ik hou ook van de meest simpele muesli, met een beetje noten en rozijnen.
Ik eet bijna elke dag havermout met veel kaneel erdoor, rozijnen en een extra lepeltje pindakaas. Soms ook met noten en / of lijnzaad. Als ik tijd heb doe ik er ook appel bij.
Dit is het enige â zoeteâ ontbijt wat ik lekker vind.
Ik kwam mijn achternichtje tegen en kon meerijden jeeeej
Ja ook gehad, altijd nummers uit Utrecht/Amersfoort/Amsterdam. Heel irritant, ik heb ze geblokkeerd.
Ja bij mij is het een privé nummer, dus ik kan het niet blokkeren
Oh dat is helemaal vervelend! (ohja ik zie nu ook dat dat in je vorige bericht staat, oeps)
Jaa echt balen. Heb al met mijn provider contact gehad en dan moet ik het melden als ongewenst, maar dan moet ik 3x opgenomen hebben. Zit nu op 2x, want ik kan dus niet opnemen als ik werk. Echt zo irritant.
Ik heb net weer reanimatietraining gehad. Is heel goed hoor dat dat verplicht is voor verpleegkundigen, maar zo saai iedere keer die herhalingenâŠ
Mn autosleutels liggen in de auto en die is op slot. Mijn ouders hebben een reservesleutel maar die nemen de telefoon niet op en t is te ver om te lopen.
Oh indd saai⊠Herkenbaar! Ik moet binnenkort ook weer. De vorige keer had ik zoân hele strenge instructrice die wel een kwartier bleef praten en ik mocht ondertussen niet stoppen âwant dat doe je in het echt ook nietâ Snapte ik ook natuurlijk wel, maar als het in het echt gebeurt heb je toch echt wel wat meer adrenaline om het vol te houdenâŠ
Klinkt als die buitenlandse belcentrales die ânamens Microsoftâ bellen. Hun systeem belt meestal iets van tien mensen tegelijkertijd en de eerste persoon die opneemt wordt doorverbonden. Neem je daarna op dan hoor je inderdaad wat ruis/rumoer en hangt het systeem vanzelf op.ââ
In mijn ervaring bellen ze een tijdje heel vaak en houdt het daarna ineens op.
Ohh ik wist niet dat zij op zoân manier te werk gingen. Klinkt wel aannemelijk! Heb nu gevonden dat ik alle onbekende bellers kan blokkeren. Dus heb dat nu gedaan. Ik heb nooit mensen die onbekend bellen die ik niet kan missen haha. Dus prima voor nu!
Hoooooo mijn werkdag loopt echt niet zoals ik wil. Was ik net goed geconcentreerd aan het werken aan iets, knalt dat systeem eruit en nu kan ik niks meer
Mijn vriend vraagt: âHoeveel paar schoenen ga je meenemen?â
Dus ik zeg: âTwee.â
Zegt hij: âJa ik denk vier want ik kan niet kiezen.â
Omg omg we hebben 1 koffer in het ruim met zijn tweeĂ«n. Ben nu echt in staat om ook nog een paar schoenen mee te nemen maar âmijnâ kant van de koffer is vol.
Zooo ja dit had ik gister! vreselijke dag, wel gelachen met de monteurs.
Heen en weer moeten bellen, overleggen hier en dan weer daar.
Sterkte!
Hahaha, ja dit is zo ergelijk he! Al die mensen die langslopen en gewoon elke pauze weer moeten zeggen:
zo jij maakt er een feestje van!
Wat voor lekkers heb je nu weer bij je
Oh dat zie er weer lekker uit
Laat me gewoon met je bruine brood met een karig plakje kipfilet