Ik wil ook wel een keer iets leuks met je doen! Maar ik woon natuurlijk niet bij je in de buurt
Morgen voor de tweede keer ooit voor het werk op klantbezoek. Ondanks dat ik de contactpersoon al een tijd ken en er geen druk op ligt voel ik me al zenuwachtig worden.
Zo irritant… en jammer dat het niet lukt om het rationele het te laten overnemen van het gevoel.
ja!
@Zomer @Santeria @GroenTakje hahaha die berichten hierboven over jullie klasgenoten/collega’s die zo zeuren over je 'o Zo sPeciiAle lUncH ’ aka zelfgemaakte soep of bananenbrood of wraps.
ZO herkenbaar. ik voel me dan zo’n special snowflake, but why? dat zij iedere dag een boterham met kaas eten kan ik niks aan doen
Knap! Ik weet zeker dat dit heel waardevol voor hem is!
@Taken sterkte
@Madrid Beterschap! Ik stuur je als het hier wat rustiger is nog een PB
ik neem morgen wraps en eigengemaakte guacamole mee
nu al spannend
Nou avond oudergesprekken nummer 1: resultaat, 1 ouder te laat, 1 niet op komen dagen, 2 uitgelopen gesprekken, 1 huilende ouder.
Men, ik ben kapot. Slaap lekker allemaal!
Hahahah jij durft met je buitenlandse eten, straks laat iemand van schrik nog zijn bruine boterhammetje met Becel en een plakje zwetende kaas vallen!
hahaha ik moest hardop lachen
en @Santeria omg ‘wat heb je nou weer voor iets lekkers voor gemaakt’ ZO herkenbaar weer haha, oke oke ik houd op de frustraties zitten hoog merk ik.
“Kan ik dit voor morgen bestellen?”
Nee
Hahahaha dit doet me eraan denken dat we op mijn eerste kantoorbaan van die gedeelde lunches hadden (er werd gewoon brood en beleg ingekocht en dan maakte je in het keukentje zelf lunch). Op een dag dacht ik oh, ik leg deze boterham met kaas gewoon even in het tostiapparaat dat hier staat, aangesloten en wel. Nou. RECORD SCRATCH. HELE KEUKEN IN SHOCK. TOSTI??? OP EEN DINSDAG??? Ik probeerde nog ‘eh ja dit apparaat mag ik toch gebruiken? Of is dat van iemand?’ Nee nee dat apparaat mocht gebruikt worden maar dat deed iedereen eigenlijk alleen in een héle gekke bui op vrijdagmiddag ofzo. Ik schaamde me kapot voor mijn tosti (was jong en begreep kantoor truttigheid nog niet) en ik ben nooit meer van de reputatie als extreem decadente foodie afgekomen.
'in een hele gekke bui op vrijdagmiddag ’
ik ga stukkkk
dank jullie, heb weer kunnen lachen
Antwoorden staan in het quiztopic!
Nou mocht je eens in de hoofdstad van dit kleine landje zijn, laat het me weten. Misschien kunnen we dan afspreken!
Ah ik zie het helemaal voor me hoe hij daar alleen zit. Ik wil hem eigenlijk een knuffel geven. Terwijl ik niet van knuffels geven hou en hij waarschijnlijk ook niet op een wildvreemde die hem een knuffel wil geven.
Ik had op mijn stage trouwens Febo Friday. Wou nog McDonalds Monday en Domino’s Dinsdag invoeren maar helaas.
Teveel huurtoeslag gehad en daarnaast de afvalstoffenheffing en waterschap belasting
En woensdag en donderdag dan?
Een enorm cultuurverschil tussen Nederland en België: laatst liep ik naar het zaaltje waar we gezamenlijk lunchen, en niet alleen had een groep collega’s samen pizza besteld, ze deelden dat ook nog met andere collega’s die niet hadden meebesteld/meebetaald. Op mijn eerste werkplek had je per stukje pizza een tikkie gekregen, of eigenlijk niet want 80% was al aan een hartaanval overleden bij het idee.
Ik denk dat wij dan in hetzelfde gebouw wonen, anders is het wel erg toevallig. Vervelend dat je net te laat was. Ik hoop dat je ondertussen binnen bent.