Wat een stomme dag op kantoor vandaag. Kom ik thuis, blijkt dat de woningstichting vandaag de voordeursloten vervangen heeft ipv morgen. Sleutel kon je ophalen tot 19.30; ik kwam thuis om 19.40. Zo intens kut, kon ik bij alle buren aanbellen in de hoop dat iemand de gangdeur open zou doen. Blijkt ook nog eens vandaag mn pakket bezorgd te zijn ipv morgen. Wel 30 nummers verderop. Voor deze twee dingen heb ik morgen met veel moeite een Thuiswerkdag gekregen. Nu kan ik ook nog eens niet mn pakketje zoeken want anders kom ik niet meer binnen. Wat een dag.
He bah wat naar. Sterkte!
Waarom ben ik zo?
Ben op de site van Auckland University belandā¦
Oh ik kijk first dates en ik hoop zo dat die oudere mensen verliefd worden op elkaar. Gun ik ze zo.
Ik ben van die bevroren passievrucht blokjes aan het eten maar holy shit wat zijn die zuur
Zon leuke dag vandaag, vanmiddag naar how to train your dragon 2 geweest en nu concert van mn aller lievelings band (death cab for cutie). En dat op een dinsdag
Ik heb zooooo veel spierpijn bij mān enkels elke keer dat ik een stap zet voel ik het. Ik wist niet eens dat je daar spierpijn kon krijgen
Nog 45 minuten voor de quiz!
Oh nee wat naar, vervelend ook dat je het morgen pas hoort want een blaasontsteking kan zo veel pijn doen! Hopelijk ben je er snel vanaf! (als je het hebt dan)
Hoi allemaal. Ik leef vandaag 10.000 dagen!
Beterschap lieve Njime! Hopelijk verzacht die lieve Dombo de pijn een beetje
Ik kreeg vandaag zoveel complimentjes over mān krullen. Ben zo blij dat ik eindelijk weet wat werkt voor mij
Ik denk dat heel veel mensen dit hebben, en het dus superleuk vinden als je het vraagt! En al denken ze meh geen zin in, dan niet toch? Vragen kan altijd!
En een studentenvereniging kan ik ook zeker aanraden, mits je denkt dat je het daar naar je zin zal hebben (de mensen die er lid zijn en de activiteiten die je doet) aangezien het soms best een investering kan zijn. Als je op je plek bent dan is het het zeker waard! (Dus goed rondkijken wat je leuk lijkt)
Mag je dingen zoals strepsils/strepfen in je handbagage het vliegtuig mee in nemen?
Ik ken wel veel mensen die eerst bij een studentensportvereniging hebben gezeten en daarna lid zijn geworden, maar ik snap heel goed dat je je daar nu misschien te oud voor voelt.
Als je twijfelt kan kijken dus altijd bijv een keer met iemand meegaan die je kent! Kijken natuurlijk altijd.
En over mensen vragen om iets te gaan doen, daar zou ik niet te bang voor zijn! Als ze er geen zin in hebben dan is het jammer, maar de enige die erover blijft malen ben jij uiteindelijk. Ze denken vast niet voor altijd oh die Santeria die vroeg mij om iets te drinken hihaho bah echt niet leuk. Dat zit altijd maar in je eigen hoofd (heb ik zelf ook last van hoor).
Uiteindelijk vinden anderen het vaak alleen maar leuk! Misschien is een studievereniging nog wat, daar dingen organiseren ect. als je studie er een heeft. Als je een keer naar een borrel gaat leer je vast ook veel mensen kennen.
Ik wil wel een keer iets met je doen. Ik ben een oude bekende, je kent me wel
Oh nee, veel water blijven drinken en bij aandrang direct uitplassen! Waarschijnlijk weet je dit wel maar ik herken het gevoel zo goed . Sterkte, morgen is het vast beter. Oh en appelciderazijn helpt ook goed. Wellicht heb je dat in huis.
Haha, mijne ook maar ik hoor soms van mensen dat ze een grote leuke actieve studievereginging hebben dus dat kan blijkbaar wel. Ja bij mijn vereniging ga je in een jaarclub met jaargenoten (vooral die 18 jarigen) dus een dispuut zou dan wel schelen in jouw situatie!
Maar precies, gewoon doen waar je je zelf goed bij voelt dat is het belangrijkste. Zolang je maar niet dingen laat door onzekerheid! Anders loop je misschien zoveel moois mis
(En ja dit is makkelijker gezegd dan gedaan)