Haha jouw gevoel klopt.
Het klinkt raar omdat het gewoon fout is. Misschien omdat het spontaan over moet komen?
Ik ben nu net klaar met werken en als alles meezit ben ik rond acht uur thuis. Zal ik dan nog gaan koken of op het station even snel langs de Burger King
Burger king, is te laat om nog te koken
Mijn huisgenoot en haar vriend staan al een halfuur in de keuken en ik moet naar de wc, maar ik weiger te gaan zolang zij daar bezig zijn
Ohjaa dat is ook nog een optie
Hm er is wel een AH to go. Dat kan inderdaad ook wel. Even iets warms maar gezonds bedenken, want ik heb het te koud voor salade ;p
Gatver mijn vader heeft een hartritmestoornis en ligt daarvoor nu in het ziekenhuis. Waarschijnlijk moet hij straks een pacemaker.
Wordt er echt verdrietig van als ik er aan denk dat hij dan toch echt niet onsterfelijk is
Omdat deze kapot is! Zou Coolblue dr ook hebben
Want ja nu weten we niet wanneer er brand in de toko is he… jeetje
Ik heb volgende week een date en heb zo schandalig veel op internet opgezocht over hem dat ik echt bang ben dat ik mijn mond voorbij praat en iets zeg over zijn bijbaantje van toen hij 14 was ofzo. Mag nu niet meer kijken van mezelf.
A fine rack werd op netflix net vertaald als mooie bombonella’s… Bijzondere woordkeuze weer.
Ja godverdomme. Nu kan ik niet meer normaal naar Piet Paulisma kijken ( in hoeverre dat uberhaubt mogelijk was) maar nu denk ik steeds is hij nu wel dronken of niet.
Haha die vragen ook. Heb je dat vanmorgen staan maken? Ja Hans, ik heb vanmorgen venkel en erwten gekookt tot het moes was, dit is niet gewoon over van gisteravond. Joe.
Waarom praat Matthijs NOG STEEDS door iedereen heen!? Ik kijk echt bijna nooit dwdd maar elke keer als ik kijk zit hij er weer jolig en amicaal doorheen te blèren.
Oh wat lijkt het me heerlijk om daar te zitten en als Matthijs me onderbreekt steeds " Nee nee nu ben ik aan het woord he"
Omg Rob Geus is ontslagen?
God bestaat.
Ik zou trouwens als ik Piet was een youtube kanaal beginnen.
Lijkt wel alsof Piet in zn eigen rouwstoet meeloopt joh of in de meest depressieve polonaise ooit. wat gebeurt hier @dwdd
Ik kreeg vandaag van een ex date een appje. Nou die had ik echt al laaang niet gesproken, volgens mij sinds herfst 2016 niet meer? Maar hij had over me gedroomd, dat we door een bos liepen en “dutch cheese” maakten haha. En hij trok de conclusie dat ik nog teveel in zn hoofd zat. Nouja dat denk ik eigenlijk niet maarja daar kan ik ook lastig over oordelen. Ik vind het vooral veel te leuk dat hij heeft gedroomd dat we samen kaas maakten, dan heeft hij dus goed onthouden dat ik een kaasfreak ben. Ik had alleen geen idee hoe ik moest reageren?? dus ik vroeg maar of de kaas lekker smaakte. volgens mij komt dat heel lomp over.
Ladies en Gentlemen
De 3e quiz staat online!
Succes