Ik heb net m’n suède schoenen schoongemaakt met micellair water en ze zijn zowaar echt schoon geworden. Internethack succesvol uitgevoerd
Mijn baby viel in slaap toen ik ‘Milkshake’ van Kelis opzette…
M’n puppy is een beetje ziek, maar ik moet zo werken.
Ik kan echt niet afzeggen omdat m’n hond zich niet lekker voelt… toch?
Ik moet iets van €1000 betalen aan de belastingdienst, gemeente en shit. Baal echt zo erg, doei spaargeld
Ik moet staan in een drukke trein en het is warm en ik ben bang dat ik ga flauwvallen (voel me nu prima hoor, maar dat is best vaak gebeurd in deze situatie). Hopelijk kan ik snel zitten.
Als je instapt op Amsterdam centraal richting Den Helder mag je op mijn plek zitten, ik heb een stoel voor je
Haha ik ga de andere kant op!
Ik heb je al eerder zoiets zien posten, vind het zo naar voor je en lijkt me zo’n onveilig gevoel geven
Zelfs een heel sport-subforum
Haha dacht ook dat er een topic was dat zoiets heette als ‘algemeen sporttopic’ maar in de categorie sport zie ik dat er niet tussen staan?
Met een suèdeborsteltje of met iets anders?
Hallo, ik ben Dante en geestelijk ben ik nog steeds 12. Bewijsstuk A is het volgende gesprek op mijn werk:
Klant: “Weet je wat een ‘pentest’ is?”
Ik: “Nee, wat is dat?”
Klant: “De afkorting staat voor penetratietest, en…”
Ik: * hoor de rest van het verhaal niet meer door mijn eigen onbedaarlijke gegiechel *
Ja of wat op gaat aan boodschappen
Ik had een stress dag en had daarna een borrel. Resultaat is een iets te jolige Quinoa die net d’r moeder heeft geappt met de vraag of ze trots is op de sociale skills van dr dochter
Waarom dan?
Hij is een uurtje alleen ja, maar hij is gewoon hangerig, suf en een beetje aan de gekke poepjes. Eigenlijk niks ernstigs, maar als het om je kindje gaat is het natuurlijk super erg .
Ben toch maar gewoon gaan werken haha.
Het is erger kan
‘omdat’ moet ‘want’ zijn en dan klopt ie wel toch? Of heb je per ongeluk ‘kan’ en ‘erger’ omgedraaid?
Het lijkt wel een te letterlijke Engelse vertaling. (dit weet ik omdat ik het ook weleens in mijn spreektaal doe hahaha)