Ah bah ik lag de gehele feestdagentijd al op bed met griep en ik begin nu weer te snotteren en heb alweer last van keelpijn. Heb vanochtend extra fruit gekocht en ga vanavond maar een flinke salade eten maar ja, dat helpt nu niet meer natuurlijk . Beetje mosterd na de maaltijd.
wajo ik heb net iets ontdekt, echt de toekomst dit hoor! Moest iets per post versturen maar had dus geen postzegels in huis. Je kan dus tegenwoordig een code kopen online bij post nl en die dan op je envelop schrijven en dan kan je hem zo in de brievenbus doen. Echt een uitkomst! Moest anders weer eerst naar de winkel van die zegels halen terwijl ik die nooit gebruik verder.
Ik moet een sollicitatiebrief schrijven voor een baan bij mijn huidige werkgever, maar ik weet gewoon niet wat ik erin moet zetten?! HELP
Hahahahaa! ik had het gister bij een collega, die ik normaal niet kan uitstaan.
Behalve als ik ovuleer en zowat over de vloer glibber als ik hem zie.
Aw ik hielp net een jongen met inchecken, hij had een geprint kaartje dus dan moet je bij een poortje met een scherm maar hij wist dat niet (hij was niet Nederlands). En hij liep achter me aan en vroeg waar de trein naar Den Haag ging maar ik wist het niet want ik kom hier nooit dus kon m niet helpen en mn trein ging bijna dus had geen tijd om het voor hem op te zoeken. Vind dat altijd zo sneu, hopelijk helpt iemand anders hem.
Mn sollicitatiegesprek ging wel goed, was een fijn en ontspannen gesprek! Alleen moest een persoonlijkheidstest maken en ik weet niet of dat aansluit bij wat ze zoeken… Ik hoor vrijdag iets. Nu weer 2 uur terugreizen maar ik ga nog ff shoppen in Utrecht want why not.
Ik vond het al zo koud in huis… Had ik de verwarming nog niet hoger gezet na vannacht. Slim slim.
Wat je leuk lijkt aan die functie, waarom je er goed in zou zijn etc
Yess, mag de 25e beginnen bij mijn nieuwe baan. Had vanmorgen arbeidsvoorwaardengesprek en is allemaal goed gegaan en heb er echt zin in! Was wel super gespannen want had kut geslapen en voelde me niet lekker door ongesteldheid, maar ben niet in paniek geraakt.
Oh, en ik kom er net achter dat ik mijn onderbroek binnenstebuiten aan heb. Kan ik 'm morgen nog een keer aan.
Oké grapje.
Ik wil met Koningsdag naar Amsterdam, waarom heb ik geen vrienden die dat leuk vinden??
Het is nog geen vier uur en ik moet al een lamp aan? Wat een grijze rotdag. Gelukkig heb ik citroen maanzaadcake in de oven.
Een nieuw systeem op kantoor, overal zitten nog bugs in. Ja werkt natuurlijk fantastisch.
Wel goed voor de samenhorigheid, samen klagen.
Dat klinkt super lekker! Heb je een recept?
Ik heb uiteindelijk deze gemaakt:
https://www.ilovevegan.com/vegan-lemon-poppy-seed-cake/
Heb er wel veel meer citroensap en rasp in gedaan, vond het niet citroenerig genoeg.
@Saturnus heeft ook een recept gedeeld in het vegan topic. Die heb ik niet gemaakt omdat ik geen maizena had maar afgezien daarvan lijken ze eigenlijk wel hetzelfde? Alleen moest mijne er maar ongeveer 35 minuten in.
Ik vind het zo balen dat ik kokos gewoon echt niet te eten vind, daardoor durf ik dit soort recepten niet te maken terwijl het me echt heel lekker lijkt.
(begrijp trouwens dat je het hier misschien wel kan veranderen voor een andere olie, maar ik heb het sowieso met alles kokos en vind dat zo jammer)
Rob Geus is ontslagen bij SBS
omg hoop dat dit wel goed gaat dan, moest namelijk spullen opsturen naar een lab en dat kan alleen op maandag en dinsdag en het spul is ook maar een paar dagen houdbaar
Samenvatting
moest ontlasting inleveren in van die buisjes
Maar het smaakt echt helemaal niet naar kokos. En je kan het inderdaad vervangen voor andere olie.
ik heb er nog nooit problemen mee gehad! zo heb ik ook het roodborstje van @Tom_Riddle opgestuurd gekregen. ideaal want ik betaalde zo de postzegel.
Ik heb een keer eerder de fout gemaakt door kokosolie in een cake te gooien en ik kon hem gewoon echt niet m’n strot in krijgen
Maar misschien ga ik hem wel gewoon met zonnebloemolie maken. Eens checken of dat gewoon 1:1 te vervangen is.