Wat je even kwijt wil #16

Een nieuwe waggie :red_car:
maar vind dit persoonlijk niet iets om een cadeau voor te moeten geven, lijkt me best normaal om een keer je rijbewijs te halen. Maar anders gewoon lekkere chocolaatjes of rituals autoparfum als ze ook een eigen auto gaat kopen?

Taartje mee

Oh wow dit is echt zo leuk om te zien! Al die mensen die zo lief lachen, die leuke ouderwetse kledingstijl en haardracht. En leuk dat er al best wat mensen gevonden zijn! Ik ga dit even delen binnen mijn familie, die komt uit Den Haag

1 like

Ik had net een bijna dood ervaring, vloog me een enorm stuk ijzeren? plaat opeens over de snelweg.
Holy Jezus.

Wat leuk! Ik zie voor mijn werk veel van dit soort portretfoto’s, maar het is wel heel leuk om ze ook eens uit een andere stad te zien. Hele andere inrichting van de studio en ook wat frivoler van kleding in Den Haag!

1 like

Ze kunnen niks meer doen voor mijn moeder. Waarom is het leven zo fucking kut. De kans is aanzienlijk zei het ziekenhuis dat ze komt te overlijden. Ik weet het niet meer. Wat moet ik zonder mijn mama. Wat is het leven waard zonder mijn mama.

8 likes

Wil je even heel heel erg veel sterkte wensen. Het zijn maar woorden op een schermpje en ze veranderen niks. Maar meer weet ik niet te zeggen.

Oh lieverd, je berichtje gaat door merg en been. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik wil jou zoooooo ontzettend veel sterkte wensen in deze moeilijke tijden.
:’(

Wat verschrikkelijk, ik schrik ervan. Kan me niet indenken hoe je je moet voelen. Heel veel sterkte.

Lieve @Fenayi, dit is inderdaad verschrikkelijk oneerlijk. Heel veel sterkte.

:frowning: :frowning: hartverscheurend. Heel erg veel sterkte nu en de komende tijd!

Heel veel sterkte :heart:

@Fenayi ontzettend veel sterkte :hearts:

@Fenayi Onwijs veel sterkte :heart:

Wat verschrikkelijk, heel veel sterkte!

Wat verschrikkelijk! Ik wens je heel veel
Sterkte toe, het is zo oneerlijk! X

Wat verschrikkelijk, heel veel sterkte :heart:

Verschrikkelijk @Fenayi, ik weet niet goed wat ik moet zeggen maar veel sterkte en een dikke knuffel :heart:

@Fenayi ooh wat vreselijk. Heel veel sterkte! We denken aan je

Wat verdrietig :pensive: Enorm veel sterkte en een dikke knuffel!