Wat je even kwijt wil #15

Het leuk vinden en ervoor betaald willen worden sluit elkaar niet uit?

2 likes

Ik ben een beetje van de leg door wat sufs. De ring die ik altijd draag en NOOIT afdoe ligt nu een week bij de juwelier en ik ben er helemaal naar door? Die ring betekent super veel voor me maar ik weet waar hij is en dat ik m volgende week weer terug heb. En toch heb ik de hele tijd zoā€™n ā€œer klopt iets nietā€ gevoel.

1 like

Ik heb elke keer een terugkomende droom en ik weet precies waar het uit voortkomt en wat ik ermee moet doen, maar ik laat het op zijn beloop en dan 's nachts word ik er dus weer mee geconfronteerd. Zo vermoeiend.

Ik ben een fotoboek aan het maken van bijna 400 fotoā€™s, maar nu zijn mijn fotoplakkers al weer op. En het is weekend, dus ze leveren pas dinsdag. Ik had woensdag gewoon meerdere doosjes moeten bestellen in plaats van 1 :cry:

Ik heb al een paar dagen hoofdpijn en ging er vannacht ook mee naar bed, dus ik dacht vanmorgen dat het gewoon het vervolg was van afgelopen dagen. Het was echt een super bonkend hoofd wat erger wordt als je bukt en ik keek er echt moeilijk door. Nu heb ik net koffie gedronken en nu is het weg? Ik wist wel dat cafeĆÆne zoā€™n effect had, maar zo snel en heftig :o

Had je een lichte migraineaanval misschien? Daar kreeg ik ook altijd dat bonken van met voorover buigen en opstaan.

1 like

Kan zijn dat je holtes ontstoken zijn. Dan zit et lekker vol met slijm en krijg je bonkende koppijn. Stomen helpt dan.

1 like

Hm dat herken ik niet echt.
Ben wel goed verkouden dus dacht dat het ook mijn holtes waren @anon76889665 maar koffie en het is weg. Al heb ik ook net daarvoor gedoucht en dat maakt het snot ook altijd helemaal los. Dus nu je het zegt, misschien lag het meer daar aan dan aan de kop koffie!

1 like

Mijn zus was verbaasd dat ik een uurtarief zou rekenen als ik een dag op haar (hypothetische) kind pas terwijl zij werken. Eh dat is mooi, jij kan geld verdienen en ik offer elke week een vrije dag op :ā€™) Wat denk je zelf.
(ik vind het daarom ook frappant dat zoveel grootouders gratis oppassen, ik weet dat veel opaā€™s/omaā€™s het graag doen, maar ik vind het nogal wat. Geld besparen (want dag minder kdv) maar je ouders kunnen wel minder werken)

7 likes

Ik ben (ook, moet ik zeggen, na de post van @Prikkelbaar:)) lekker bezig met opruimen en dingen wegdoen waar ik niet blij van word of die ik niet meer gebruik (profiteer ervan in het weggeeftopic haha).

Tegelijkertijd heb ik via MP een boek van Maaike H artjes gekocht en ik ben het nu aan het lezen. Ben er ZO blij mee. Ik wou dat alles wat ik had me zoā€™n gevoel gaf. Of Ć¼berhaupt het leven :laughing:. Of lezen. Of koken. Of gezond leven. :sunglasses:

1 like

Ik zat gisteren tijdens de lunch met collegaā€™s nog te verkondigen dat mijn cellulite me weinig deed maar na een bikini pas-sessie denk ik daar nu toch anders over. Ik wist wel dat ik zwaarder was geworden maar nu ik mezelf in 360Ā° heb gezien ben ik, eh, gealarmeerd, zeg maar.

En ik vind het zo stom dat ik niet gewoon tevreden kan zijn met mijn lichaam hoe het is.

1 like

serieus? ik vraag me al een poosje af of dat werkt! ik trek echt bijna permanent mijn ene wenkbrauw net een pietsje omhoog en het maakt me helemaal gek.

1 like

Het werkt echt! Ik fronste permanent, ook in ontspannen toestand. Elke avond had ik een soort spierpijn bij mā€™n wenkbrauwen en frons. Het gevoel alsof je een hele dag in de regen had gefietst. Ik weet niet of dat gevoel herkenbaar is haha. Heb ook maar gelijk mā€™n voorhoofd laten plat leggen. En ik heb nu nergens last van!

3 likes

Wat doen jullie met planten die dood zijn? Het is vrij grote yucca achtige plant. Het past dus niet om hem in zā€™n geheel in de ondergrondse container te doen. En ik vind het zielig om hem te breken :sob::sweat_smile:

Levende planten vind ik dan inderdaad zielig, maar als hij al dood is? :grimacing:

1 like

Ja semi dood denk ik.

Ik zou ook nooit geld vragen om op het kind van een familielid te passen. En als ze het zouden aanbieden, zou ik weigeren.

Ik heb ook veel opgepast en vind dat wel een verschil, familielid versus ā€˜zakelijkeā€™ oppas.
Maar goed, als je wekelijks oppast is het misschien weer anders. Dan is het meer een soort contract.

Daarentegen gaat mijn moeder ook 1 dag in de week oppassen en zou daar echt never nooit geld voor vragen haha.
Ze zegt zelf ook: dan spaar je kinderdagverblijfkosten uit.

Maar goed, ligt denk ik ook aan de afspraken die je daarover maakt. Is altijd lastig, zaken en familie.

Edit: ik las dit verhaal net terug en er zit geen enkele lijn in haha jeetje. Laat maar jongens

4 likes

Ik heb net een ecruiter die ik ken een informerend berichtje gestuurd over een vacature. Maar ik wilde pas weggaan na mijn diplomering in mei. Ben benieuwd!

1 like

Weet iemand toevallig hoe dit werk heet? Ik geloof dat het van Kandinsky is maar ik kan het niet meer terugvinden.

1 like

Zo mijn deur gaat pas maandag weer van het slot en ik ga straks mijn pyjama aandoen (nadat ik heb gedoucht hoor haha) en die trek ik ook maandag pas weer uit, gewoon omdat het kan. :ok_hand:t2: Fuck sociaal doen. :sunglasses: (Daar heb je toch internet voor? Hehe)

13 likes