Oke help. Noisecancelling koptelefoon.
- Bose Quietcomfort 35 II
- Sony WH-1000XM3
0 stemmers
Oke help. Noisecancelling koptelefoon.
0 stemmers
Als iemand nog een leuke serie zoekt om te bingen dit weekend: Sex Education op Netflix. Britse highschool serie met humor, en gewoon lekker low-effort genieten.
Ik heb recent het contact met een soort oude vlam (makkelijkste manier om het te omschrijven) weer opgepakt, na heel lang twijfelen, omdat ik hoorde dat hij naar Nieuw-Zeeland zou verhuizen (anders had ik het ook gedaan, maar dit was de trigger om er vaart achter te zetten). We hebben een paar hele mooie dagen gehad, en ik ga hem nog zien voordat hij weggaat, maar het leek er een tijdje op dat het misschien niet door zou gaan omdat ze zijn contract maar niet opstuurden. Nu heb ik dus net gehoord dat ze hem eindelijk bevestiging gestuurd hebben en dat hij gaat zodra zijn visa goedgekeurd is. En ik ben er eigenlijk echt kapot van. Ik hoopte stiekem blijkbaar toch heel erg dat het niet door zou gaan en hij gewoon zou blijven. Ondanks dat dat echt kut van mij zou zijn, want voor zijn carrière is dit gewoon nodig en hij wil dit doen enzo (hij wilde het alleen eigenlijk niet in Nieuw-Zeeland doen, maar dat was nu even de enige optie). Maar ik vind het zo kut dat hij nu echt gaat. Ik blijf het gevoel houden dat we elkaars ‘ware liefde’ zijn (bleh, ik weet niet of ik daar echt in geloof, maar zo voelt het wel), maar de timing is gewoon altijd verkeerd (eerst had hij een vriendin, toen ik een vriend en nu dit). En het voelt zo zo zo kut dat hij nu voor minstens drie jaar naar de andere kant van de wereld gaat.
Ik moet zo naar een verjaardag maar heb geen zin. Ben ongesteld en er komen allemaal mensen waar ik geen zin in heb. Waarom heb ik ook alweer ja gezegd?
Nicht/oppas/betaal conundrum update. Ze appt nu: ‘Qua betalen begrijp ik, maakt het wat minder diffuus idd. Moet alleen wel zeggen dat ik er voor vandaag niet op gerekend had. Is het ok dat we je nu voor het uurtje slapen betalen en vanaf de volgende keer gewoon 10 per uur?’.
Que??? Het gaat om 30 euro totaal? Waarom alleen voor dat slaapuurtje.
Ja je hebt ook gelijk. Spring straks even op de fiets naar de grote rode elektronicawinkel.
Ja lijkt me echt verschrikkelijk! Ik heb zelf ook twee hondjes die elkaars beste vrienden zijn dus dat is ook wel een angst van mij
Net een discussie met mijn vriend omdat hij een pakketje moet ophalen bij de Bruna en hij er geen zin in heeft. We wonen er echt 7 minuutjes vanaf. De hoofdreden hiervoor was dat hij dan een broek aan moet trekken en schoenen. De horror man, de horror, ik voel met je mee. hij wou me zelfs omkopen zodat ik zou gaan haha
Nee.
Ik krijg hier gelijk zo’n vibe van dat ze dan gaat proberen jou zo min mogelijk nog te vragen en iemand anders gaat zoeken die het gratis wil doen. Heel apart dit.
Ik denk dat er dan geen volgende keer gaat komen. Want waarom zou ze je dan niet nu betalen? Heb het idee dat jij wel makkelijk voor haar was.
@Prikkelbaar @Candace @Bertie Heb het geval even uitgebreid met mn moeder besproken. Die wist het ook even niet maar na even praten kwam ze tot de volgende conclusie: het is raar, dat staat buiten kijf. Maar ik heb het zelf ook te ver laten komen door twee jaar gratis op te passen. Als dat uurtje er niet bij was gekomen had ik ook geen geld gewild dus waarom dan nu wel ineens voor drie uur ipv een.
Ja daar kan ik wel inkomen. Maar het gaat me gewoon niet zo zeer om het geld maar om het idee. Ik vind het heel vervelend dat er zo van me geprofiteerd wordt en waarom zij niet gewoon denkt: oke het was leuk zolang het duurde maar nu ga ik gewoon betalen, klaar. Dus ik ga maar akkoord voor deze keer en volgende keren gewoon niet meer. Mn moeder zei ook: zij staat voor lul voor 20 euro, jij niet. En dat is ook waar.
@flwhrs @anon44204370 @Rapunzel Ik denk inderdaad ook dat ze me dan niet meer gaat vragen maar so be it. Ik houd de eer aan mezelf door vandaag wel te gaan maar ze is wel echt in mijn achting gedaald.
@Nidorina Ze hebben echt geld genoeg, dat weet ik.
Thanks voor al jullie reacties tho! Wist echt even niet wat ik er mee aan moest. Moet er ook van huilen pfffff
Ahw ik lees het nu pas. Dat verhaal er ook bij. Zo sneu. Hopelijk is ie nu samen met Buddy aan de andere kant van de regenboog brug <3
Wel een heel mooi all you need is love verhaal zo!
Verder echt heel zuur voor je, heel veel sterke!
Haha een vriend van me zei dit ook al. “Als ie daar straks zit, mag ik je dan opgeven voor All you need is love?”
En thanks!
Taart is toch voldoende (heerlijk), wat zou je er nog bij willen halen dan?
Ik lig nog steeds in bed, moed te verzamelen om er uit te gaan.
Ondertussen staat 7 rings al een half uur op repeat. I want it, I got it.
Niet helemaal mee eens. Er zit ook een verantwoordelijkheid bij die je moet dragen als oppas. Het is niet echt niksen.
Niks doen? Ik zorg voor je kind en heb de verantwoordelijkheid voor dit kind. Dat is niet niks doen. Ook verschilt dat niet van mijn andere oppasgezinnen. En quality time was het inderdaad, totdat ik gratis werd ingezet om op te passen terwijl ze sliep. Ik heb het dus twee jaar gratis gedaan, en echt heel vaak en heel veel, omdat het familie is en omdat ik mijn achternichtje zo leuk vind. Maar het is op een gegeven moment omgeslagen naar profiteren van. En het gaat me erom dat zij had moeten komen met betalen. Ze heeft er nooit een woord over gezegd. Dat is gewoon niet netjes. En door daar nooit iets over te zeggen is het bij mij gaan schuren.