Schijnbaar droomde ik afgelopen nacht dat ik werd aangevallen door een leeuw. Word net wakker en pak m’n telefoon er bij staat de pagina van WikiHow open met “3 ways to survive a lion attack”
Ja ik ga ook wel. Maar als ze niks zegt stuur ik inderdaad gewoon een tikkie achteraf (@Flexican, voor vandaag, niet voor alle uur hahah) . Maar zou het heel raar vinden als ze er nu niks meer over zegt.
Ik heb al een week last van … verstopping. Tmi?
Iemand nog huis- tuin en keukentips? I know, vezels, vocht … dat doe ik allemaal al. Maar voel me echt opgeblazen nu.
Een kop koffie en een sigaret op een lege maag. Trust me.
Omg ja
Vond het ook zo zielig toen Buddy was overleden, was toen al bang dat Boo ook niet lang meer zou leven. Wel erg voor die baasjes, twee hondjes verliezen op een jaar tijd…
Roosvicee laxo! Werkt echt. Als ik er echt last van heb doe ik wel altijd wat meer siroop, dan dat ik normaal zou doen.
@Banananana ik rook niet haha dus dat gaat niet door. @FrozenFlame die ga ik misschien dalijk wel even halen! Heb ik vroeger als kind wel eens gehad haha.
Ik moet nog zooo veel colleges terugkijken en het is echt saai. Zometeen ga ik naar de supermarkt om echt schandalig veel snacks te kopen om dit weekend door te komen. Heb echt zin in chips en broodjes en tompoucen dus dat ga ik lekker allemaal kopen.
Gelukkig, roken is slecht voor je. Maar de koffie is nog steeds een optie! Werkt ook echt.
Ohh ik heb ZO lekker geslapen! Slaap al maanden slecht, kan moeilijk in slaap komen, word vaak wakker en kan dan weer niet in slaap komen en slaap zo eigenlijk alleen een acceptabel aantal uren als er geen wekker gaat. Dus ik zat afgelopen week wanhopig bij de huisarts en heb pillen gekregen waar je beter niet mee kunt beginnen als je vroeg op moet dus vannacht voor het eerst geprobeerd. Wat een hemel! Heb gewoon elf uur aan een stuk door supervast geslapen, een keer wakker geworden van een blaffende hond en meteen weer ingeslapen. Voel me super uitgerust en helemaal klaar voor dag!
Ik heb voor twee weken meegekregen dus hopelijk ben ik goed geconditioneerd tegen die tijd en slaap ik ook zonder als een roosje.
Ik heb gesoliciteerd voor een andere baan en dat voelt echt sneaky naar mijn huidige baan en collega’s. Zou het het liefst met iemand bespreken maar ik weet dat ik dat echt niet moet doen
Ik heb deze met een iets hogere hak ik het bruin! Ik kan je vanmiddag wel even een foto sturen.
Heel lief, dank je wel
Herkenbaar. Ben heel erg klaar met mijn huidige baan, maar ik heb net een vast contract en ik krijg juist allerlei mogelijkheden die eigenlijk heel mooi zijn. Maar iedereen daar denkt dat ik er super veel zin in heb.
Ik heb zin om vanmiddag te gaan shoppen voor handdoeken en een waterkoker en dat soort dingen.
Ik ben alleen al een uur aan het bedenken welke kleur handdoeken ik zal nemen. het gaat om frraking handdoeken, boeiend hahaha
Ik heb regelmatig FOMO bij dingen waar ik niet eens heen wil. Zo hou ik mijzelf wel lekker bezig met vervelend voelen.
Ik las ook dat hij hartproblemen kreeg vlak nadat buddy was overleden letterlijk een gebroken hart
Als ik ongesteld ben moet ik ineens heel veel, maar dat is moeilijk te forceren
Ik heb gisteren m’n laatste pil geslikt
Dat vond ik zo lastig aan inrichten! Je moet zo veel keuzen maken, ik werd helemaal gek. Uit Eindelijk is het vast wel mooi. Wil je je badkamer een thema geven?