Ik ben net wakker, dus pak mijn telefoon, zie ik dat er een Whatsapp gesprek open staat en dat ik een link van een forumtopic daar in heb geplakt?!? Gelukkig had ik het nog niet verzonden. Geen idee welk topic het was en hoe ik dat voor elkaar heb gekregen, volgens mij sliep ik al op dat tijdstip.
Op een van de kantoren waar ik werk hebben we ook een draaideur, maar dan eentje waar je zelf nog moet duwen. Gaat heel vlot, zijn ook stangen bevestigd aan de deuren zodat je gelijk weet wat te doen.
Er zijn echter nog steeds mensen die voor de deur gaan staan en roepen “HEE HALLOOO DE DEUR IS STUK HALLOOO LAAT ONS BINNEN JULLIE ZIJN TOCH OPEN HALLOO”
Aan ik wil echt naar awakenings maar de zaterdag line-up is sowieso veel beter en 1 ticket is 74,95??? Hoe dan zo duur
Wie gaat er nog meer?
De BTW-verhoging? Wel jammer
“Wil jij na je lange dag werken ook even eten halen ookal ben je dan pas om 8 uur thuis. Dan hoef ik op mijn vrije dag niet naar buiten…”
Mijn vriend en ik gaan zo tekenen voor een nieuwbouwhuis! Spannend maar heb er zoveel zin in
Grrr mijn nichtje maakt zo’n misbruik van me en het wordt echt tijd dat ik voor mezelf opkom maar dat is zo moeilijk. Ze heeft een dochtertje en daar pas ik heel vaak op. Ik doe dat ook als werk en sowieso vind ik dat je een oppas eigenlijk altijd dient te betalen, ongeacht wie het is. Maar ik pas nu eigenlijk al twee jaar gratis op, omdat ik m’n achternichtje ZO leuk vind dat ik graag tijd met haar doorbreng. Maar het is wel eens gebeurd dat ik 's avonds heb opgepast, terwijl ze sliep. Kijk, dat doe ik niet voor m’n lol. Maar m’n nichtje is nooit over geld begonnen. Slechts 1x toen ik het zei en toen heeft ze me veel te weinig betaald, namelijk het tarief van hun 16jarige oppas. Dus had me voorgenomen niet meer op te passen als ze slaapt, zodat ik het echt alleen doen als ik het leuk vind. Maar vandaag zou ik rond half vier komen, precies als ze wakker moet worden. En nu vraagt m’n nichtje ineens of ik half drie kan. Als ze sowieso nog slaapt. Nu word ik dus gedwongen er iets van te zeggen maar ik vind dat zo moeilijk en ongemakkelijk. Maar ik wil eigenlijk niet meer gratis oppassen, zeker niet als ze slaapt.
Ik heb volgende week waarschijnlijk de drukste week van het jaar, op het gebied van werk.
En op een of andere manier heb ik er echt zin in.
Ik moet echt het dubbele aan uren werken, plus veel voorbereiden en avonden werken enzo, maarrrr maakt me allemaal niet uit. Ik vind het gewoon leuk
Ja mee eens! Vind ik ook onbeschoft. Ze profiteert gewoon omdat ik het zo leuk vind.
Maar vandaag was de druppel dus heb nu iets gezegd heb gevraagd of het voortaan tegen betaling kan want dan is het slapen geen probleem en kan ik gewoon komen en gaan op tijden die hun uitkomen. En dat ik een tientje per uur vraag, of we dat kunnen aanhouden. Ben benieuwd!
Heb ik dus net gedaan hahah!
Omg
Boo the pomeranian is overleden
En ja ik neem het risico dat ik als een weirdo ga overkomen maar ik volg dit hondje al zooo lang en heb zelfs een knuffel van hem en al zijn boekjes etc en nu las ik net van zn baasje dat hij in zn slaap is overleden gisteren. Vind het zo erg en moet echt keihard huilen. Ik ken dat beestje niet eens persoonlijk maar ohhhh na al die jaren voelt het een beetje als m’n eigen hondje ofzo??
Waarom komen mijn zwaar gewilde schoenen maar niet in de sale???
Ik moest ook huilen! Dat verhaal er ook bij op de facebook van een gebroken hart
Ik zit al 2 weken te kwijlen op Shabbies laarzen maar ik kan de knoop maar niet doorhakken. Het gaat inmiddels niet meer om de prijs want ze zijn echt geweldig in de sale. Ik wil deze graag:
Ik twijfel over dat de schacht best hoog is en misschien net iets te strak rondom mijn been / enkel.
Heeft iemand deze laarsjes en misschien een aanfoto?
Vannacht werd ik wakker om een uur of 4, en ik kon gewoon niet meer slapen omdat mijn hersenen maar aan de domste shit bleven denken. Zo heeft mijn vriend gesolliciteerd voor een baan met flexibele uren, en echt he hij heeft die baan nogeneens, maar mijn hersenen bleven er maar over door zeiken. Op een gegeven moment zat ik uit te denken hoe mijn vriend en ik de dagen zouden kunnen verdelen als we een kind zouden hebben.
Wtf man ik zat het helemaal uit te rekenen en alles…zo van:’ nou als hij iedere dag twee uur overwerkt, zou hij eventueel de vrijdag vrij kunnen krijgen om op te kunnen oppassen, ik ben altijd vrij op zondag en maandag, dus dan zijn er nog maar drie dagen over. Misschien kan dat kind dan 2 dagen naar de opvang en ga ik ook een dag minder werken. En serieus het, ik ben nog ver van kinderen verwijderd en ook heeft mijn vriend die baan nogeneens bevestigd gekregen . Ook ging ik de hele tijd malen over wie er nou op mijn verjaardag kwamen en niet en wat ik nou voor mijn familie moet klaarzetten allemaal, en wat ik moet opruimen. En echt wtf gewoon ik wou alleen maar slapen
Geen foto want ik heb ze niet, maar ze zijn heel leuk! Kun je ze niet bestellen en zonodig terugsturen?
Lief dat je reageert. Ik ben altijd zo’n doos die als ik ze eenmaal heb dan ook maar hou want toch al betaald. Maar het is wel €150
Haha dan deze keer echt terugsturen of achteraf betalen?
Hahah nou tot nu toe alleen, 20 min geleden,: ‘ja ze slaapt inderdaad tot een uur of 15/15:30’.
Eh oke. En verder? Ga je nou akkoord of wat? Ik ga niks zeggen tot ze inhoudelijk reageert hoort… dit is toch weer raar en passief. Kom aan, iedereen betaalt me voor mijn werk, je mag blij zijn dat ik al zo’n 100 uur gratis heb opgepast. Ik word er nu ook gewoon boos van?
Als ze er niet meer over begint gewoon na het oppassen een tikkie sturen joeee ik krijg nog 5738474939 euro van je, en een beetje snel.