Wat je even kwijt wil #15

We hebben een tijdje terug zo’n houtvuur imitatie achtige kaars gekocht bij de action en eerst maakte ie amper geluid. Zitten we net tv te kijken begint dat ding opeens een soort scheetgeluiden te laten hahah. M’n moeder en ik schrokken ons dood en konden daarna alleen nog maar heel hard lachen :candle:

14 likes

Ik duim voor ons :heart_eyes:

1 like

Same! Ik kan ook heel slecht tegen onduidelijkheid :innocent::sweat_smile:

Ik zal je pb’en waar ongeveer :innocent: oh en ik hoor wss dinsdag meer

1 like

Ik liep vandaag met een bewoner op de gang (hele nette meneer) loopt er bewoonster langs zegt hij als ze langs is ‘ja die, dat is de hoer van de school’.

:joy:

54 likes

Nou jongens ik voelde een blaasontsteking opkomen en dat is super kut want ik ga maandag op vakantie. Toen ben ik op internet gaat zoeken naar middeltjes om een beginnende blaasontsteking tegen te gaan. 1 theelepeltje baking soda in een warm glas water laten oplossen en opdrinken. HET WERKT!! Binnen een uur van mijn klachten af. #lifehack

3 likes

Ik heb op een studio gereageerd en hoop echt dat ik een beetje kans maak, 26e verdieping is niet mis en ik weet al helemaal hoe ik ga inrichten :smiling_face_with_three_hearts:

18 likes

Hahahaha mn vader is best wel doof dus hij verstaat de helft niet. Ik zei net ‘ik heb jeuk aan mijn vagina’. En mijn vader hoorde wel dat ik iets zei maar niet wat dus hij knipoogt zo naar me.

Ahahahahaha

57 likes

ik vind het zooo leuk dat het hier zo druk is en dat ik er weer ben, haha. ben helemaal blij

en lam

10 likes

Ik herken Jack Snyder van vroeger in As the world turns gewoon in You. Hoe werken mijn hersenen.

6 likes

Als ik in het date topic kijk soms dan vraag ik me altijd af hoe mensen überhaupt aan een date komen. Ik vind het zo wonderbaarlijk als ik hoor van mensen dat ze dus zo eerlijk tegen elkaar zeggen dat ze een keer samen iets willen ondernemen (dus op date gaan), niet omdat dat zo vreemd is, maar omdat ik letterlijk nog nooit iets soortgelijks heb meegemaakt. Dat mensen dit soort interesse in mij tonen.
Ik vind dit ook niet erg verder, want ik ben niet opzoek. Maar ik vind het simpelweg bijzonder en ook mooi dat dit kan en dat daar (soms) mooie dingen uit voortbloeien.

5 likes

Gister een nieuwe laptop gekocht en vandaag krijg ik gelijk al een blauw scherm en moet ik hem opnieuw installeren. Hij hangt nu op 21% en ik ben zo erg aan het huilen omdat het vandaag zo’n kutdag is en ik dit er niet bij kan hebben.

3 likes

Precies dit! Volgens mij doe ik iets verkeerd in mijn leven?

2 likes

Ik vind het zelf ook eng ergens en zou nooit tegen en persoon zeggen joh lijkt het je leuk om samen iets te gaan doen. Dus ik kan het anderen ook niet kwalijk nemen dat ze niet ook niet aan mij vragen, het moet natuurlijk ook van mijn kant komen ooit. Alleen hoor ik wel van anderen dat ze ooit wel een keer benaderd zijn door iemand (en dan niet door een random persoon of iemand die alleen wil scoren), dus toch ergens jammer ofzo. Maar ik ben ook wel echt bang voor afwijzing in het algemeen.
Voor nu vind ik het prima zo want ik heb dus nog geen behoefte aan een rela, maar in de toekomst misschien nog wel.
Zou jij zelf nog wel interesse tonen aan iemand op die manier (dus bijv vragen om iets te doen samen als je iemand ziet zitten), of wacht je het liever af?

1 like

Gewoon tinderen

1 like

Heb het geprobeerd voor een uurtje en kwam eigenlijk bijna alleen maar toeristen en expats tegen en toen was ik er al klaar mee, ook al ben ik niet opzoek dan is dat alsnog net niks
Misschien tijd voor een nieuwe ronde :cowboy_hat_face:

2 likes

Ook in deze post van je kan ik mij 100% in vinden. Ik durf het ook niet aan jongens te vragen, puur omdat ik bang ben om afgewezen te worden. En jongens vragen het ook nooit aan mij (nja volgens mij wel een aantal toen ik 16 was maar was toen nog mega verlegen).

Als ik interesse heb in iemand wacht ik af tot diegene mij mee uitvraagt maar dat gebeurt nooit. Komt ook doordat ik op onbereikbare jongens val :joy: maarja hopelijk komt het ooit wel voor ons!

1 like

@Nidorina ik denk dat als je veel tijd samen doorbrengt dat dat dan wel sneller kan komen die verliefdheid. Dus ik denk ook niet dat er 1 iemand is voor elke persoon, maar toch is dat idd wel wonderbaarlijk. Op een gegeven moment lijkt me dat dat perfecte/mooie er toch wel af en dan moet je wel écht veel van elkaar houden. Maar misschien ben ik onwetend omdat ik dit (nog) nooit meegemaakt hebt.

@Filia ja! Ik snap je ook helemaal over onzekerheid en onbereikbare jongens. Ik schrijf ze ook vaak al af om een of andere stomme reden waarom het al nooit zou kunnen werken zonder enige verdere diepgang zodat er sowieso nooit een afwijzing hoeft te ontstaan. Dus ben ook wel een beetje kieskeurig. Alleen al zou ik dat niet zijn dan heb ik nog geen keuze lijkt het :sweat_smile:

1 like

Mijn fwb was hier net om met een vriendin een spelletje te spelen, maar nu is hij weg en heb ik hem niet 1 zoen gegeven :tired_face:

Oh en het is extra erg omdat ik een beetje verliefd begin te raken(en ik zit dus in de friendzone)

Geen like van leuk, maar zit in exact dezelfde situatie

Dankjewel! Ga morgen even kijken, had altijd die van Hema maar die worden nu zo snel lelijk :frowning: