Wat je even kwijt wil #15

Deze tabel is wel duidelijk toch? Voor maat 40/42 raden ze dus W30 of 32 aan (:

Ik vind dit soort dingen ZO leuk om te kijken haha

4 likes

net voor bijna 100 euro aan tickets gekocht voor IFFR :see_no_evil:
Zo jammer dat ik vorig jaar betrapt ben met mijn studentenpas, anders was het een stuk goedkoper geweest hahahah

4 likes

@Tom_Riddle Ik heb 38/40 en 30 van Topshop is net te groot. Ik zou 32 proberen!

1 like

Ik had net de pil genomen en tien minuten later heb ik heel erg overgegeven. Moet ik hem nu opnieuw innemen? Ja he?

Ja die is na 10 minuten nog niet opgenomen :stuck_out_tongue: Dat duurt een uur of 4/6 (staat in je bijsluiter).

1 like

Haha dacht ik al. Hopelijk blijft deze er wel in!

Jaaa, zij was het! Ik ken haar verder niet, eerste video die ik zag. Was een beetje flabbergasted

1 like

Ik heb ooit eens gezoend met een man met een hele grote baard. En tijdens het zoenen slikte ik per ongeluk een baard haar door. De haar was echt heel stug en hoeveel ik ook slikte, ik bleef hem maar voelen. We bleven ook maar zoenen. Ik met zijn haar in mijn keel en mijn tong in zijn mond. Ik volg hem op Instagram en hij kwam voorbij. Vandaar dat ik dit even wilde delen. Hij zit in het leger trouwens. Ik had toen wel meteen een bucketlist item weggestreept. Het stond niet op mijn bucketlist maar vind het wel heel typisch.

17 likes

Heb je eigenlijk dingen opgeslagen in Nederland? Of echt alles weggedaan? En had je veel spullen voordat je ging verhuizen of leefde je al met weinig spullen? Lijkt me zo gek om m’n hele hebben en houden in een paar koffers kwijt te kunnen.

22 december ging ik naar een festival met een vriendin van mij, ik had het voorgeschoten omdat zij op dat moment geen geld had en ze zou het 21 december overmaken. Uiteindelijk was ze het vergeten en zei ze later dat ik een tikkie moest sturen. Door drukte in mijn hoofd ben ik dat volledig vergeten, maaaaar nu denk ik er ineens aan. Het gaat om €49,95 en inprincipe mis ik het geld niet echt. Is het raar om het zo laat nog terug te vragen?

Nee!

11 likes

nee helemaal niet

1 like

Jaa ik heb altijd het “probleem” dat ik moeite heb met geld terugvragen en ik ben altijd best gul, dus vandaar dat ik het niet helemaal terug durf te vragen of iets

Ik weet hoe belachelijk het klinkt trouwens hahaha

Kheb net in mn eentje een hele fuet worst opgevreten HAHA

7 likes

Haha zoenen met een militair. Ik raad het haren doorslikken echt niet aan. Dat was echt heel smerig en naar.

3 likes

Gewoon nog een keer tikkie met erbij ‘oh, bijna vergeten’.

Whaha ik dacht serieus “zoenen met een man met lange baard”

2 likes

Je hebt helemaal gelijk
 Ik ga het morgen terugvragen aan haar

Thanks girls!

1 like

@Santeria heb je nog terug moeten rijden? Hoop dat het okay ging (rijden of niet)!