Als excuus?
Grapje, ik heb nog maar twee gesprekken over. Ik wil aan de ene kant huilen en aan de andere kant denk ik: WHATS THE FREAKING POINT
Ja, jezus.
Dit is echt zo dom.
En ik dacht ook nog, hehe dit gaat lekker. Ik heb het door.
Hahah lief. Thanks voor de reminder. Ik zit voor de tv
Heb je door het plotselinge winterse weer ook al last van ELFSTEDENKOORTS?!
- Ja
- Nee
- Tyf op met je tocht der tochten
- Ik zou âm graag eens uit willen ârijdenâ
0 stemmers
Ben een boodschappen haul aan het kijken van iemand met 9 kinderen. Ik vind dit echt super interessant om te kijken.
Maar ik ben ook zo gelukkig dat ik alleen boodschappen voor mezelf hoef te doen.
Nee, maar geef me een week -10 en ik sta vooraan ;p
Ik zag vanmorgen een jongetje/meisje die op Otje leek, en nu zit al de hele dag dat liedje in mân hoofd.
EN MâN VADER DIE HEET TOS
We hebben geen papieren⊠daarom zijn we steeds de klos
Zouden ze die vader gewoon Tos hebben genoemd omdat dat rijmt op klos?
Haha nu je het zegt
Dan hadden ze hem ook Bul kunnen noemen
Ik ken dat liedje trouwens serieus nog helemaal uit mân hoofd. Maar dat kind vond ik een partij irritant. Nog steeds trouwens, dat haar alleen al. Net als Annika van Pipi. Ook zoân tenenkrommend kind.
Kijkt iemand flikken maastricht? Wanneer gaat Wolfs eens een slokje nemen
Ik heb een handtekening van Victor! Toen mân oompie mee deed aan LUCKY LETTERS waren we mee in de zaal met de hele fam.
Hij is echt handsome en aardig.
Heb âm ook vaker in Maasje gezien, daar doen trouwens alleen toeristen hysterisch als ze hem zien lopen hahahaha
Ik heb ook lange benen en brede heupen en draag bijna alleen broeken van topshop. Vooral joni en jamie vind ik heel fijn. Ik heb ze in lengtemaat 32 omdat ik blote enkels leuk vind maar ze hebben ze ook in 34 en volgende mij zelfs 36, weet niet hoe lang je bent?
Ik ga morgen voor het eerst in mijn leven meelopen in een demonstratie (Womenâs March Berlijn), ben heel benieuwd. Het sneeuwde hier wel vanavond, dus ga iig maar thermo-ondergoed aantrekken.
Zijn de pantyâs van H&M aanraders? Of beter overslaan?
W is de width. Ik zou voor die maat W30 of 32 proberen. Ik heb 42/44 en heb maat 32 omdat ze best stretchen. Kun je geen maattabel zien?
W is width en ik geloof dat bijv 32 staat voor hoeveel inch de taille is maar pin me dr niet op vast. Je zou een jeans maaten tabel kunnen googlen zodat je weet welke maat je ongeveer moet nemen. Mar met jeans is passen altijd de key. Een zogenaamde 32 is bij de ene winkel te groot en bij de andere winkel veel te strak.
Ik wil hier wel meer over vertellen maar niet openbaar. Je wordt inderdaad gekozen. Maar het is geen wrede manier ofzo