Wat je even kwijt wil #15

Ik heb het juist andersom… Ik voel me best wel rot en ik heb echt zin om heel veel geld uit te geven enz. Helaas kan het niet dus ik doe het niet. Toen in september mijn relatie uitging heb ik ook allemaal dingen gekocht om mijzelf op te vrolijken.

1 like

Ik zie op tegen morgen, en niet eens omdat ik moet werken, maar door de kou :tired_face:

En nu ga ik lekker slapen oh daar heb ik zin in zeg

1 like

Ja doen we! En juist op die momenten irriteer ik me aan haar… misschien moet ik het maar eens benoemen ja. Dank je wel!

1 like

Vgm gaat je abbo automatisch mee als je een nieuwe kaart op dezelfde naam besteld.

1 like

De spalk van m’n beugel is al een paar dagen los, maar de tandarts had geen plek tot dinsdag.
Nu denk ik dat m’n tand gewoon al aan het verschuiven is, kan dat?
En natuurlijk heb ik 6485957363 gaten in m’n tong, lip en wang door dat ijzerdraadje. Lekkur

Ik zit in de trein en kan echt mijn ogen niet meer openhouden na dit weekend, zoveel zin om thuis in bed te kruipen. Nog anderhalf uur yes

2 likes

Ik wil graag mijn professionele netwerk in België uitbreiden ivm mijn aankomende verhuizing. Zijn er hier mensen uit België werkzaam in de communicatie sector? Als je me op LinkedIn zou willen toevoegen… graag! Als je een pm stuurt, stuur ik de link :slight_smile:

Ik ga woensdag met mijn werk naar de Efteling (was ons kerstpakket cadeau. Zelf uitgezocht want ik was degene die de kerstpakketten mocht bedenken) en ik heb er super veel zin in :blush:

21 likes

Op een laptop?

1 like

Ja?? Omg nu ga ik elke dag checken haha! Thanks :smile:

1 like

Mijn vriend en ik hadden een meningsverschil, wat nergens over ging, maar uiteindelijk hebben we dus ruzie en hij snapt mijn punt totaal niet, wil er niets een naar luisteren. Heb echt zin om een drupje sambal in zijn lenzenpotje te doen.

15 likes

Het wc papier is op :sob:

Ahh neee dat mag je echt niet denken! :frowning:
Je zei het precies goed, zij hebben een probleem met jouw lichaam terwijl ze daar helemaal geen enkele weet van hebben, plus geen drol mee te maken hebben.
Je bent prachtig! Laat zulke mafketels alsjeblieft niet in je hoofd zitten want dat is precies wat ze willen. Geef ze nou niet hun zin!
En als dat niet tot je door dringt ga ik je zaterdag net zo lang door elkaar schudden tot je het wel snapt.

5 likes

We waren vandaag op werk een bewoner kwijt. We vonden haar oo een stoel naast het bed van een zieke bewoner, terwijl ze heel lief over haar hoofd aaide en allemaal lieve dingen zei :heart:

47 likes

is juist super leuk

Sinds gisteren ben ik officieel tante en ik heb vandaag mijn neefje ontmoet. Ik kan de hele avond niet meer ophouden met lachen, zo blij ben ik! Zoveel liefde voor zo’n klein frummeltje :purple_heart:

66 likes

Haha fuck ik heb net iemand van het forum perongeluk een superlike gegeven op Tinder. Weet alleen even haar forumnaam niet meer.

35 likes

Ik had besloten om morgenvroeg (vandaag dus) baantjes te gaan zwemmen… ben ik ineens ongesteld en ik lig nog steeds wakker door die intense buikpijn. Nja dat zwemmen gaat dus niet door

1 like

Ik ben vroeg wakker dus ik kijk vanuit het raam naar de bloedmaan. :waxing_crescent_moon:

LOL, dit is niet oké.

8 likes